1/11/09

Ποιός πληγώνει....

Αν στάθηκε στα πόδια της, ήταν γιατί ποτέ δεν είχε ελπίδα

Αν προχώρησε ήταν γιατί δεν ήθελε να ακολουθήσει αρχηγούς
Το πλήρωσε…. Εξόφληση του λογαριασμού ..

Έβλεπε , παρακολουθούσε , και επέλεγε… ανθρώπους μακριά από εξουσίες
Όποιες εξουσίες…
σου δίνω… μη μου αρπάζεις… Την θέλω τη ψυχή μου.

Επιλογή ζωής…μακριά από καναπέδες…Κοιμίζουν..
(Οι μωρές παρθένες κοιμούνται… μυξοκλαίνε..
και ΕΠΟΥ λεν’ στα χνάρια που αφήνουν..
Ποιος να πονάει περισσότερο…

Έβλεπε, παρακολουθούσε, επέλεγε ! δεν απέρριπτε..
Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο(ν) βαλέτω

Έψαχνε λόγια.. έψαχνε μουσικές … ποτέ δεν μπέρδεψε κανέναν
με κανέναν…. τι υποτίμηση.. να σου φοράνε παρωπίδες!
Και γνώριζε καλά πως αυτός ο κόσμος δεν ήταν ο δικός της..
Κανένας δεν ήταν δικός της.. μα συνεχίζει να ψάχνει.

Κι’ όμως ,
θα ήταν ένας καλός λόγος για να επαναπαυθεί …
σαν τις μωρές παρθένες…..

8 σχόλια:

Aristodimos είπε...

Ακριβως.

Σου δίνω, μα μην μου αρπάζεις !!!

Καλο μηνα
Αρης

Ελιά Μαϊστρα είπε...

΄Καλή σου μέρα
Καλό μήνα και σέ σένα Άρη :))
Ετσι!

kakalon είπε...

Μαγκιά της!!!!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Το διάβασε και σε ευχαριστεί
Καμιά φορά δίνουν δύναμη τα λόγια του άλλου
Καλό σου βράδυ Kakalon

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Τα καλα και συμφεροντα......
Καλο βραδυ!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αερικό μου
Δεν σ'έπιασα μωρέ.. Κάνε μια μετάφραση!
Καλό βράδυ!!

tiktos είπε...

Σε επιλέγω,χωρίς να περιμένω κάτι,
απλά μου αρέσεις.
Σε επιλέγω,και αν μου αρπάζεις,
δεν πειράζει,εγώ σε επέλεξα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Tiktos
Συμφωνώ,για ειδικές περιπτώσεις
Για πουθενά αλλού.
Ξέρεις υπάρχουν οι "φίλοι"..ναι σε εισαγωγικά,
τα κόμματα,που ναί μεν δεν περιμένεις τίποτα
αλλά όπως λένε: δώς του θάρρος του "χωριάτη" κτλ
εσύ τί θα έκανες; Εεεεέ! τι θα έκανες;

Άντε βρε καλό μας βράδυ :)