20/11/10

Τα πανικόβλητα


Ωχ Παναγία μου! Τι’ ταν τούτο??
Τι επάθαμαν στα ξαφνικά?
Καλά είμαστάνε τόσα χρόνια απ το ένα κόμμα στο άλλο ..
παιχνίδι γινότανε, καλά τη βγάζαμε..
και να! το ξερολούκουμο εγώ.. και να! το φιστίκι το αράπικο εσύ..άρχοντες σου λέω..
Τι με ένοιαζε εμένανε τι γινόταν όξω απ την πόρτα μου..
Και είδες τώρα τους βρωμοαληταράδες? Στο Γουδή ρε! στο Γουδή!
Φέρτε μου έναν αρχηγό και θα δεις τι θα τους κάνω!
Βάλτε ένα χεράκι ρε «συντρόφια» (σλούρπ..σλούρπ) να βγεί το κουκουε να σωθώ πάλι! Και γώ δικός σας είμαι…
Ψηφίστε ρε!! ( σλούρπ σλούρπ ) σηκωθήτε απ τους καναπέδες ρε ! Άντε μη σας ρίξω κι εγώ καμιά μομφή.
Άντε να φύγουν οι λέρες που μας αφήσανε ταπί..
Ρε! Τούτοι εδώ θα μας πάρουν και τις γυναίκες έτσι που πάνε.. στο Ντουμπάϊ θα τις στείλουνε..
Καλά δεν μάθατε για τα κουπόνια στο σούπερ μάρκετ?
Ουρές οι πεινασμένοι!!
Κουνηθείτε ρε σας λέω.. Α ρε να γίνει κανας κομονισμός ..να τους γ….σουμε!
Τι είπες??
Κι εκεί κουπόνια είχε??
Και ουρές στα σούπερ μάρκετ??
Έλα ρε! με πειράζεις!!!! Τι πήγες και θυμήθηκες τώρα!!
Εντάξει μωρέ! λέγαμε και καμιά μ….κία.. τότε.. για να περνά η ώρα!!

12 σχόλια:

IonnKorr είπε...

A... βρε Ελίτσα αξεπέραστη.

Γράφεις σπάνια .... αλλά όταν γράφεις ... γράφεις!!!!

ΜΑΜΟΥΝΙ Ή ΜΑΜΟΥΝΗ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Hf_AqoOBZcY&feature=related

ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΣΥΜΜΑΖΕΥΤΩ ΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΥΤΩ ΚΙ'ΕΓΩ!
ΕΧΕ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΣ...:)
ΦΙΛΙΑ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

A βρε Ionn .. μεγάλε !!! (σλούρπ!)
Ποιος να συγκριθεί μαζί σου!!!!!! (χωρίς σλούρπ!)

Ευχαριστώ είπα????

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Βρε αλανιάρικο ΜΑΜΟΥΝΗ
Πές μου σε βρήκα?
Ευχαριστώ για το τραγούδι.. όπως βλέπεις το έβαλα.
Πές μου όμως σε βρήκα?? Περιμένω!!
φιλιά.. χμ! χμ!...e-φιλιά!!!

ΜΑΜΟΥΝΙ Ή ΜΑΜΟΥΝΗ είπε...

ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΚΑΥΜΕΝΗ ΝΟΝΑ??? ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ!!!
ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΣΤΟ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΜΕΝΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΛΙΝΚ!
ΜΗ ΤΡΟΜΑΞΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΕΑ! ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ενταξει ΜΑΜΟΥΝΕ
Μπερδεύτηκα..
Γιατί να τρομάξω?
ΚΑΥΜΕΝΗΗΗΗΗΗ ??????????
πρόσεξε μην τρομάξεις εσύ!

MAMOYNI είπε...

ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΟΝΑΚΙ ΜΑΣ...
ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ Μ'ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!!! :))

ΕΔΩ:http://kariatida62.blogspot.com/

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΜΑΜΟΥΝΗ
Κονάκι ΣΑΣ?????
Σε φιλοξενούνε ρε!!!!
Και κοίτα να δείς!
Εγώ με τα γλυκόλογα δεν πέφτω με την πρώτη..
Και να προσέχεις.... είδες που για το σπραίη έκανε μόκο... Σου λέει αν πώ κάτι τώρα πώς θα τη διώξω μετά??
ΜΑΜΟΥΝΗ Ενα θα σου πώ...εμάς τις γυναίκες να μας φοβάσαι πιό πολύ απ τους θείους..το καλό που σου θέλω

kariatida62 είπε...

Τα παιδιά και τα ζωάκια καταλαβαίνουν αμέσως τους ανθρώπους! Το μαμούνη αμέσως ξεχώρισε τις δύο γυναίκες που το προστάτεψαν!
Σπρέυ η Κάρυ ρίχνει μόνο στους κακόβουλους!Και εσύ ενώ έχεις άγρια όψη, έχει ψυχή αγγέλου!
Χαίρομαι που θα τα λεμε πια ελεύθερα οι δυό μας!!!
Καλώς βρεθήκαμε!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΚΑΡΥ
Τα ντόπερμαν δεν κλαίνε μπροστα στους άλλους
Γι αυτό θα σου απάντήσω γρήγορα..
Χαίρομαι κι εγώ που θα τα λέμε και καλώς βρεθήκαμε..
Να προσέχεις το Μαμούνη..
Να μην επιτρέπεις κανέναν να το προσβάλει..
Να του μάθεις τί είναι φιλία.. και να του πείς ότι αυτή ΔΕΝ ζητιανεύεται..
Να μην το αφήνεις να είναι μπροστά σε συζητήσεις σας με τους μεγάλους γιατί καμιά φορά δεν ξέρω τι σας πιάνει...και φαντάσου αν δεν είχαν μπεί και κάτι παλιοσκουπίδια στα μάτια μου πόσα θα έγραφα...
Α! και να μη λέει ψέμματα!!
Αλλά αυτό θα το φροντίσω κι εγώ όταν ξαναρθώ να το δώ...

NOSTOS είπε...

Πολυ καλη η αναρτηση σου...χιουμορ και καυστικοτητα οτι χρειαζεται για να την βγαλουμε καθαρη στις μερες μας..Καλο σου βραδυ κι ευχαριστω για την φιλοξενια σας εδω..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

NOSTOS
Σε ευχαριστώ
Μας έμεινε και τίποτα άλλο??
Καλό βράδυ και μην αισθάνεσαι υποχρέωση για τη φιλοξενία..Θα ρθώ κι εγώ να με φιλοξενίσεις και θα πατσίσουμε :))))