23/2/11

www.Τούμπου τούμπου ζα τούμπου ζίτσου.gr



Και βέβαια απήργησα..
Τον καιρό που δεχόσουν να πάρεις την θέση από άτομα μ ειδικές ανάγκες ,
δυο μέτρα μαλάκας να πιάσεις και να ζουπίζεις την πέτρα..
Τον καιρό που έγραφες τον γιό σου στην τεχνική σχολή που ποτέ δεν φοίτησε μόνο για να του εξασφαλίσεις την φοιτητική κάρτα απεριορίστων διαδρομών.
Και βέβαια απεργούσα.. Όταν εσύ νοίκιαζες το δίπλωμά σου σε πανσιόν γερόντων
κάνοντάς τα πλακάκια με τον ιδιοκτήτη ότι τάχα μου τα γερόντια έχουν φυσικοθεραπευτή..
Απήργησα.. όταν εσύ χάρηκες για το φονικό του αλλοδαπού απ τους μπάτσους στη γειτονιά μας τη στιγμή που είχες νοικιάσει την τρώγλη σου σε αλλοδαπούς.. μαύρους τους φώναζες..και απ την άλλη ζητοκραύγαζες τάχα μου για τους μετανάστες. Αντιστάθηκα όταν βροντοφώναζες ότι δεν είσαι κομματικός ενώ ήσουν χωμένος μέχρι τα μπούνια στους μαζικούς φορείς .. και ναι δεν ήσουν κομματικός αλλά η γυναίκα σου διορίστηκε..
Πάντα απεργούσα.. κι όταν στα επαναστατικά λόγια του Πρωτόπαπα ο Κωστόπουλος τον κάλεσε σε κοινή απεργία εργατών και δημόσιων υπαλλήλων κι αυτός έκανε πίσω… παλιά.. πολύ παλιά.. Τότε που πέρναγε το συνδικαλιστικό κίνημα για σκάκι και εκπαίδευε τα αντίγραφα της Μιμής για υπουργίνες (ακούτε Άννες ??? )
Και βέβαια αντιστάθηκα ύπουλη γενιά των μικρομεσαίων.. τότε που τρίβατε τα χέρια σας νομίζοντας ότι θα γίνετε εξαγωγείς.. και προσκυνούσατε τον Αντρέα και την Ευρώπη.
Αντιστάθηκα σας λέω.. Τότε που γλεντάγατε στα «πολιτιστικά» κέντρα του Γιαννόπουλου και υμνούσατε τον ναό της δημοκρατίας που είχε το όνομα αυριανή..
Ακόμα αντιστέκομαι… Στις ελπίδες κάποιων που ζήλεψαν την Αίγυπτο και την Λιβύη ..
Στα ύπουλα παιχνίδια αυτών που περίμεναν να φάνε και δεν έφαγαν , και στα μεγάλα λόγια αυτών που βολεμένοι το παίζουν καθοδηγητές και δάσκαλοι σε ανάπηρες παρθένες της φάρας τους.
Αντιστέκομαι ακόμα… Αλλά με τον δικό μου τρόπο. Άντε λοιπόν στην απεργία εσείς και καλό βόλι μεταλλαγμένα τομάρια.. Το Παμε??? Καλά ...άστο αυτό στον κόσμο του.

Βέβαια δεν εχω καμιά δουλειά με τούτα τα κοπρόσκυλα..

8 σχόλια:

Laplace είπε...

εβαλα συναρπαστικο ελιτσα μου..υπεροχη αναρτηση :)
δυστυχως ελιτσα μου μεσα σε αυτο το κειμενο περιεγραψες ολη την πολιτικοκοινωνικη ιστορια της ελλαδας απο την μεταπολιτευση κ μετα..
περαστικα μας
καλησπερες :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Laplase
Το καράβι της μεταπολίτευσης λογικό είναι να πέφτει σε ξέρες.
Το τσούρμο πάντα παίρνει εντολές απ τους καπεταναίους του..
βέβαια το κείμενο μου αφορά αποκλειστικά τους ψηφοφόρους του Πασόκ,
(όχι πως οι άλλοι είναι άμοιροι ευθηνών) αλλά στο πασόκ έχω μια «συμπάθεια» είναι γνωστό σε όσους με διαβάζουν και με γνωρίζουν.. γιατί να το κρύψω?

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Οσο τα σκαλίζεις βρωμάνε...
Βέβαια για κάποιους, βγάζουν οσμήν ευωδίας για ευνότητους λόγους...
Παράδεισος: Τα...συνδικαλιστικά όργανα πρόσκεινται σε κάποια κομματική παράταξη το καθένα, και παίρνουν και γραμμή από το κόμμα την οποία αν δεν ακολουθήσουν...καθαιρούνται (βλ. περίπτωση Κουλουμπαρίτση στο συνδικάτο των οδηγών)!!!
ΓΣΕΕδες που μετά (ως καλά παιδιά) παίρνουν...υπουργεία!
Αρχισυνδικαλισταράδες με τεράστιες περιουσίες...
Ακόμα και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι κατεβαίνουν σε απεργία (συνήθως) μόνο στο κάλεσμα του κόμματος που ανήκουν...
Η δεν κατεβαίνουν, πάλι μετά από εντολή του κόμματος...
Όλα δηλαδή, φυσιολογικότατα... Μια χαρά!
Το περίεργο θα ήταν τα ακριβώς...αντίθετα!!
Ας σκεφθούμε μόνο την ανυπαρξία μηχανισμών για να διαμαρτυρηθεί μαζικά και ανεξάρτητα ο κόσμος(!!!) και από την άλλη πόσο εύκολα κατευθύνονται από τα μαντριά...
Οπότε, το να με βλέπεις να κατεβαίνω στον δρόμο με τον τάδε χρώματος ποιμένα, δεν είναι και απόδειξη πως...αγωνίζομαι για το κοινό καλό...
Διότι τον αγώνα, αυτός που αγωνίζεται, τον κάνει κάθε μέρα.
Οπως περιγράφεις.
Καλησπέρα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αφού όλα αυτά τα τομάρια έχουν το θράσος να «εκτιμούν» όποιον αγώνα διαφέρει απ το δικό τους (όλοι μαζί ενωμένοι) άντε να υπάρξει μηχανισμός μαζικής και ανεξάρτητης διαμαρτυρίας ..
Καλό βράδυ BloG-_o_-SatIRe

IonnKorr είπε...

Όλα σωστά. Αλλά όλα θολά.
Ποιές είναι οι δικές σου θέσεις???

Γιατί εύκολο να απορρίπτουμε μια κατάσταση.
Το ζήτημα είναι εμείς τι έχουμε να αντιπροτείνουμε.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ionn
Tο μυαλό μου ( και τα ελάχιστα που γνωρίζω ) με βοηθά μόνο να βλέπω το επόμενο βήμα του καθενός καθώς και τον κίνδυνο..(όπως τα τετράποδα)
Όπως ξέρεις δεν έχω αρχηγούς για να κουβαλώ τις θέσεις τους..
Απλά λέω τι μ ενοχλεί, ηθικά πιο πολύ ..σαν άνθρωπο.. τι δεν θα έκανα εγώ..
Το να συμφωνείς λοιπόν μαζί μου αλλά να μου ζητάς τις δικές μου θέσεις για θέματα που χρόνια τώρα , άλλοι, χειρίζονται για «δικό» τους συμφέρον αρχίζοντας από πολιτικούς και καταλήγοντας στον οδηγό του απορριμματοφόρου που το παίζει εξουσία και με το πάσο του μου κλείνει το δρόμο 3 το μεσημέρι ..είναι σαν να μου βγάζεις την γλώσσα και ακόμα χειρότερα σαν να μου λές : Σκάσε λοιπόν αφού δεν έχεις θέσεις..
Κάτι ανάλογο μου είπε και ο Μ6.. να ασχοληθώ με το κέντημά μου και ίσως εκεί μου βγει κανένα ταλέντο.. Μα εγώ για τον εαυτό μου γράφω.. γι αυτά που με πονάνε δεν το έπαιξα ποτέ έξυπνη ούτε πήγα να καθοδηγήσω κανέναν.. Το έχεις διαπιστώσει εξ άλλου ότι απέχω από πολλά κακαρίσματα.. και εντός και εκτός μπλογκόσφαιρας Θέλεις κι άλλη θέση μου??

IonnKorr είπε...

Ίσα-ίσα που σε εκτιμώ.

Καθόλου δεν διαφωνώ με αυτά που λες. Και δικά μου λόγια θα μπορούσαν να είναι.

Αλλά πίσω από αυτά τι υπάρχει?
π.χ. όχι, στο Μνημόνιο (δεν το είπες αλλά το συμπεραίνω). Ναι, σε τί??

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Σε κάτι πολύ δύσκολο πια Ionn
Σε ένα κόσμο που δεν θα προξενεί «πόνο» ..
Που θα σέβεται τον άνθρωπο και δεν θα τον μειώνει..
Που θα σέβεται ακόμα ότι περιβάλει αυτόν τον άνθρωπο..
(Το Μνημόνιο είναι καρφίτσα στον ωκεανό)
Σ απογοήτευσα εεεεεε???