12/6/11

Σήμερα σήμερα ..ναί !! γιατί? Σήμερα πάω πλατεία !



Οπότε όλοι εσείς που θέλετε να απουσιάσετε  κάντε το χωρίς τύψεις και ενδοιασμούς. Στα παραπλανημένα θα δώσω κουράγιο εγώ με την παρουσία μου.
Παλιό δημόσιοι υπάλληλοι και ακαδημαϊκοί  που σας ταΐζει το κράτος κι εσείς του κάνετε και νούμερα (δεν το λέω εγώ ..τα πρωινά μάπετ του mega το είπανε!)
Και μουντζώνετε και τη βουλή με τα βρώμικα σας χέρια .. και δεν διαβάζετε και ποίηση  του Μ. Αναγνωστάκη ( Δεν το λέω εγώ ..το mega το είπε )
Σήμερα πάω πλατεία  στο πόδι σας για να μη φανεί η απουσία λόγω τριημέρου (!!!!!!) και ας μη βιαστεί να χαρεί το πνευματικό μου παιδί το επαναστατημένο με ωράριο  εορτών και αργιών..

Όχι πως άλλαξα απόψεις ..αλλά πνεύμα αντιλογίας… ξέρετε τώρα πως γίνονται αυτά..
Σιγά τώρα μην έτρεχα σε πλατείες επειδή ένα Βρυξελλιώτικο  κορμί όλο λεβεντιά και χάρη  μου εκθείασε τα καλά της διαδικτυακής επανάστασης 
και της ιστοσελίδας της οποίας είναι διαχειριστΗ ..
αυτής μωρέ ..των αγανακτισμένων..
και που μέσα στη χαρά του μου είπε πως έχει δουλέψει και σε άπειρες ΜΚΟ και φαντάζεστε πόσο ενθουσιάστηκα ..

Πώς τον λένε??  Δεν ξέρω ..πάντως εγώ αν είχα το όνομά του και ήθελα να κάνω λογαριασμό στο f/b θα με έλεγαν ΕυΚού..* τώρα που δεν το έχω με λένε Λί Κου..*

Άσε που μέσα σ όλα τα έχω και με το Αγ. Πνεύμα που επιμένει να γιορτάζει πάντα μετά από μια Κυριακή που πάντα ακολουθεί  ενα  Σάββατο.
Τώρα αν το συγκεκριμένο Σάββατο  έπεται   μιας απεργίας της ΓΣΕΕ ή της ΑΔΕΔΥ είναι εντελώς τυχαίο και δεν το σχολιάζω..

Να μη σας τα πολυλογώ σήμερα θα είμαι πλατεία κι αναρωτιέμαι:
Να φτιάξω κάνα σάντουιτς να πάρω μαζί μου?
Οι καντίνες λειτουργούν?
Αν λειτουργούν, βρώμικο έχουν?
Γιατί δεν μπορεί … ένα σωρό προτάσεις περί αυτού του θέματος κατέβηκαν σε συνέλευση και να τι έπαθα …δεν ξέρω  τι πέρασε και τι όχι!

Πνεύμα αντιλογίας είπα και δηλώνω ότι δεν γιορτάζω την Δευτέρα..
Πνεύμα αντιλογίας που ωστόσο  σκέπτομαι να μπουκάρω  σε κανένα κόμμα
γιατί πολύ της μόδας έγινε τελευταία η απαξίωση όλων και εδώ κάτι μου βρωμάει… τι να σου πω κι εσένα ορέ Αλέκα δεν με βοηθάς..

ΥΓ. Ότι πολύ γουστάρω το κίνημα σας το’ πα?
Ήρεμη δύναμη…  Ειρηνική… Πρόσχαρη.. και μέσα στο πνεύμα της εποχής!!
Σαν λευκή επανάσταση.. και δεν ξέρω τι είναι αυτό που είπα μόλις τώρα!
Απλά μου θύμισε λευκή απεργία… περιβραχιόνιο στο μπράτσο…κάτι τέτοιο τέλος πάντων…

Σσ : 
Λί Κου* (λυσσασμένη Κου)
Ευ Κου* ( ευτυχισμένη Κου )
:Ρ:Ρ:Ρ

2 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Παρακαλώ να μην αμφισβητείται ούτε λέξη από ό,τι λέει το mega... A,όλα κι όλα...

Κατά τα άλλα, έτσι στα γρήγορα:
"Διαδικτυακή επανάσταση": Ψάχνω να βρω αν έχει κυκλοφορήσει πιο φοβερό, σύντομο και περιεκτικό...ανέκδοτο, από τότε που εμφανίστηκε το διδίκτυο....!

"Τώρα αν το συγκεκριμένο Σάββατο έπεται μιας απεργίας της ΓΣΕΕ ή της ΑΔΕΔΥ είναι εντελώς τυχαίο και δεν το σχολιάζω.."
Αυτό...ούτε εγώ το σχολιάζω...

"...γιατί πολύ της μόδας έγινε τελευταία η απαξίωση όλων και εδώ κάτι μου βρωμάει…"
Άμα έγινε της μόδας να ψάχνω και εγώ για κόμμα...

"τι να σου πω κι εσένα ορέ Αλέκα δεν με βοηθάς.."
Δεν ξέρω τί μπορεί κανείς να καταλογίσει στην Αλέκα, αλλά έχουμε γίνει πια τόσο περίεργοι που την λέμε "τρελή" όταν λέει πως πρέπει ο κατώτατος μισθός να είναι 1500 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα πιστεύουμε (και ψηφίζουμε) τον Γιωργάκη που υπόσχεται πως θα...φτιάξει την Ελλάδα...!!

Καλησπέρα, και...καλή μας φώτιση..!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χαχα Σάτυρε
Ωραία τα λές !!
αλλά δεν πιστεύω να με ειρωνεύεσαι για το MEGA γιατί θα σφαχτούμε (διαδικτυακά)
εγώ βρε αν δεν δώ το πρωί ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ
δεν ανοίγει το μάτι μου... (μετά γυρίζει ανάποδα)

Αχ! μωρέ Αλέκα άχ!

Καλησπέρα!!

(Α! και μη ξεχάσουμε τα χρόνια πολλά στους πνευματικούς μας ανθρώπους αύριο, γιατί χωρίς αυτούς πάμε χαμένοι!)