17/7/11

Μαννούλα Ελλάς




Ένα πράγμα θα πρέπει να μας αναγνωρίσουν οι εταίροι μας
( θα το έχουν προσέξει…αλλά το προσπερνάνε..)
Το χιούμορ μας στα δύσκολα..
Ίσως αυτό να μας κρατήσει ζωντανούς
Το μόνο που κληρονομήσαμε
 απ τον παππού μας τον Αριστοφάνη
Και ταξιδεύει μαζί μας ήρεμα, σιωπηλά, υπόγεια
μέχρι την ώρα που θα πιάσουμε πάτο..
Τότε βγαίνει στην επιφάνεια
σαν κήτος και μπορεί να παρασύρει τα πάντα..
Ακόμα και τους κοιμισμένους μας εαυτούς ..

Είναι κάτι που δεν θα μπορέσει κανένα μνημόνιο να μας το πάρει
Είναι …η φωνή της Βέμπο στο "βάζει ο Ντούτσε τη στολή του…" πως να το κάνουμε..


(ύστερα από παρότρυνση για δημοσίευση
του συνεργάτη χωρίς όνομα  Billy τον λένε)


Υ.Γ Πληροφορίες μου λένε ότι "πίσω" απ την φωτό της Αφροδίτης (του Στάτους)
ήταν έλληνας !! ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩ!!

15 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Θα ζήσω να δω την στιγμή αυτή που θα ξυπνήσει το κήτος και θα σκίσει την ληθαργική, σοβαροφανή, ψύχραιμη αναίσθητη πλευρά της κοινωνίας μας του τάχα εφησυχασμού και ασφάλειας?
Για ποτέ το προσδιορίζεις αργεί πολύ?

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μπορεί ναι! μπορεί και όχι!
όπως κι εγώ
αλλά δεν έχει σημασία..
Αν ζήσει τη στιγμή ο γιός σου ή ο γιός του γιού σου δεν θα ειναι το ίδιο?? (γιος ή κόρη είπαμε??)

Πότε το προσδιορίζω??
Μα ούτε καν το συμπεριέλαβα μέσα στις έρευνές μου..(ξέρεις εσύ) :Ρ:Ρ

kariatida62 είπε...

Αχ η άμοιρη! Γιους!!!

Ούτε ένα κοτσιδάκι έτσι για να ανοίγει με φως το σπιτικό μου! Μόνο το Μαμουνάκι έχω που μπερδεύεται κι'αυτό καμμιά φορά και γίνεται αντράκι!

Καταλάβα... δεν το προσδιορίζεις γιατί δεν ξέρεις! Μόνο ελπίζεις και συ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ειναι όμορφα να έχεις γιούς βρε!!!!
Δεν ξέρω πάλι...δεν με έχω φανταστει με κόρη..
Ναι αλλά του Μαμουνίου κάποιος του ειπε για μια Εσμεράλδα στο μπλόγκ σου κι εγώ ψαχνόμουν..Τι διάολο κάτι μου ξέφυγε και δεν το ειδα στη βαφτιση? που το είχε βάλει???
Χαχαχαχα

kariatida62 είπε...

Χαχαχαχαχαχα!
Καλά αυτό το Μαμούνι, έχει μπερδέψει κι'εμένα την ίδια όχι μόνο τον Μαχαίρη!
Το Μαμούνι μεταμορφώνεται μια σε "γιους" μια σε "ανηψιές" ακόμα και σ'ενα μικρό κοριτσάκι που ξεχάστηκε πίσω απο μια κολώνα και καμμιά φορά το θυμάμαι και αρχίζω να το ψάχνω...

kariatida62 είπε...

Καλά είναι και τα παλληκάρια!
Αφού τον εαυτό σου τον έχεις μόνο με γιους συνδυάσει, τότε θα ξέρεις καλά τις χάρες τους και τ'άχαρά τους!

Βασιλης209 είπε...

Τα λογια περισσευουν!!Το χιουμορ οδηχει στην ευτυχια και στην ελευθερια ειπε ο Αριστοτελης.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν μας χαιρετάς βρε Καρυ

Θα πείς καλά είναι ΚΑΙ τα παλληκάρια??
Χάρη μας κάνεις???

Πάρτο πάλι απ την αρχή:
Ναι Ελιά!! εχεις απόλυτο δίκιο!
Καλά είναι και τα κορίτσια αλλά οι γιοί!!!! άλλο πράμα!!

Χαχαχαχαχαχαχαχ πές κάτι τέτοιο του σερέτη του βαρκάρη να δεις τι θα σου απαντήσει!!!!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εμ όταν μου έλεγε εμένα η Αγριτέλλη
Κ..... διάβαζε αρχαία, να γίνεις άνθρωπος εγώ το μυαλό μου το είχα στον "νταρλά" που παίζανε τ αγόρια μπάσκετ...


Βασίλη!!!!
Καλωσόρισες
Κερνάω γλυκό του κουταλιού με παγωμένο νερό (από στάμνί)
ή ουζάκι Πλωμαρίου χωρίς παγάκια με χταπόδι,
στα κάρβουνα και καλαμαρι τηγανιτό.
:))))))))
η και τα δυό βρε ωρα να έχεις...

Ανώνυμος είπε...

Καλως σε βρηκα και εδω!!!! Προτιμω το ουζακι με χταποδακι στο καρβουνο αλλα προσοχη..οχι βρασμενο πριν!! Το θελω μαστιχωτο..:))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Βρασμένο????????
Ποτέεεεεεεεε!!!!
Καλά σγουρισμένο...στον αέρα κρεμασμένο και μετα κάρβουνα,,
Μα τι μας περάσατε για τους Σεφ της TV?????

Μαστίχα Χίου θα φασσσσσσσσσσ!!!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Το μόνο που κληρονομήσαμε
απ τον παππού μας τον Αριστοφάνη
Και ταξιδεύει μαζί μας ήρεμα, σιωπηλά, υπόγεια
μέχρι την ώρα που θα πιάσουμε πάτο.."

Άμα πιάσουμε πάτο γίνεται και...καλύτερο νομίζω...!


"Τότε βγαίνει στην επιφάνεια
σαν κήτος και μπορεί να παρασύρει τα πάντα.."

Αυτό το "κήτος" τί το ήθελες και μου δημιουργεί κι άλλους συνειρμούς (ξέρεις φαντάζομαι!)?!!! Κι αυτός τα πάντα μπορεί να παρασύρει (αλλά μάλλον θα προτιμήσει να τα...φάει!!)...χαχαχαχα!!!
Ακόμα και τους κοιμισμένους μας εαυτούς .. Χαχαχα!!!
Καλησπέρες

Υγ: Καλό το τραγουδάκι..!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΣΑΤΥΡΕ
Χαχαχαχα !!Εχεις δίκιο αλλά κόλλησε το μυαλό μου...δεν μπόρεσα να βρώ μια πιο ποιητική λέξη!!
...και τις λέξεις θα μας τις φάνε!!!!!

Καλησπέρες!! καλά να περνάτε!

Magia da Inês είπε...

•˚。● Olá, amiga!
°° 。♥。Passei para uma visitinha.
O˚。♥ Passei para ver as novidades.
Você continua aflita com a situação do seu país.
♥•˚。˚ Bom dia!
Beijos do Brasil

•˚。●
°° 。♥。

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Inês
Πολύ με συγκινεί το ενδιαφέρον σου για την πατρίδα μου

Και μου ήρθε και μια ιδέα τώρα ξαφνικά

Βέβαια δεν αφορά εσένα,

αλλά σκέψου να έμπαινε ρήτρα για όσους αγωνιούν για την Ελλάδα και τις άλλες υπό χρεοκοπία χώρες..
στα ΜΜΕ τους, στα χρηματιστήρια τους, στα συγγενικά τους πρόσωπα, στους εδώ αντιπροσώπους τους……. στον Ομπάμα, στην αμερική…
στην ΚΑΡΥ…. :Ρ:Ρ:Ρ
Θα είχαμε ξεχρεώσει!!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
beijooooooooos