25/10/11

Περί ανέμων και ονείρων ( το όνειρο της ξανθιάς )



Tα όνειρα δεν τα πίστευα ποτέ με την έννοια που τα πιστεύουν κάποιοι.. Με ενθουσίαζαν όμως την άλλη μέρα το πρωί γιατί είχα "ζήσει" στιγμές που σπάνια ζει κανείς στον κόσμο της ημέρας.. Και καλές ..και άσχημες..
Στιγμές σε υπερθετικό βαθμό για όλα... "Για σχεδόν όλα βρε τσογλάνια αει σχτρ..."
Όταν ήμουν ακόμα μικρή Ελιά το όνειρο που μ επισκεπτόταν συχνά είχε για φόντο μια έρημη γή απέραντη  που στη μέση της είχε μια σκάλα σιδερένια και στριφογυριστή που δεν στηριζόταν πουθενά παρά μόνο στη βάση της..
Εκεί λοιπόν επάνω ήμουν σκαλωμένη εγώ και σε κάθε σκαλοπάτι που ανέβαινα αυτή μπαλατζάριζε θαρρείς και ήταν από λάστιχο..
Παρόμοιο όνειρο έβλεπα σε όλες τις βερσιόν.. Απλά πράγματα δηλαδή και συνηθισμένα... ενα σλίπινγκ μπάγκ π.χ. στην άκρη ενός γκρεμού και να νυστάζω..να κουτουλώ , αλλά να προσέχω κιόλας να μην γυρίσω απ το άλλο πλευρό.. Η  το ίδιο σκηνικό ...της έρημης γής με ένα δέντρο ολομόναχο στη μέση και εννοείται ότι πάνω ήμουν εγώ, και εννοείται ότι φύσαγε τρελά..



Μεγαλώνοντας τα βραδινά μου "ταξίδια" εμπλουτίστηκαν με διάφορες άλλες "εκδρομές" χωρίς να μ εγκαταλείψουν οι παλιές..
Μόνο που προστέθηκαν και όνειρα άσχετα με μένα περίεργα και εφιαλτικά.. όπως το χθεσινό...
Ε! ναι λοιπόν...έζησα για λίγο μέσα στη βουλή...
Θα μου πει κανείς ..και τί έγινε ..τόσοι κοιμισμένοι ζούνε εκεί μέσα..Εμ δεν έφτασα στον εφιάλτη ακόμα...
Γινόταν λοιπόν μια ψηφοφορία ...σοβαρή... ζωής και θανάτου ρε παιδί μου..
Και ως εκ "θαύματος"  αρκετοί βουλευτές της κυβέρνησης ψήφισαν αρνητικά!!!!!!
Θαύμα! θαύμα !! ακούστηκαν φωνές απ την πλατεία συντάγματος..και αμέσως μετά ένα σύνθημα απλώθηκε σε όλη την Αθήνα...σε όλη την Ελλάδα... Ο αγώνας τώρα ..δικαιώνεται...

Το πλήθος ανακήρυξε τους αντάρτες ..Θεούς.. Bγήκαν απ το χρονοντούλαπο της ιστορίας μερικοί  απ το παλιό Πασόκ..το" καλό" Πασόκ...το βαθύ πράσινο Πασόκ....
Από κοντά και μερικά  μαγειρεμένα νεοκόμματα..και μια που δεν έφταναν οι ψήφοι έπεσε η κυβέρνηση..
Εδώ λοιπόν άρχισε ο εφιάλτης...διότι όλοι μαζί με αρχηγό τον εξ Ιωαννίνων προερχόμενο έβαλαν μπρος για εκλογές και όπως συμβαίνει στα όνειρα έκανα βουτιά στο χρόνο και ξαναβρέθηκα στο 80......
Και η πλατεία έξω αλάλαζε....Όπως η βρόχα του Ζαμπέτα έπεφτε....μούσκεμα έγινα...και ανοίγοντας τα μάτια είδα τον κώστα να μου γλύφει το πρόσωπο...

Η γιαγιά μου μου είχε πει τα  όνειρα να τα λέω πρωί-πρωί στον ήλιο ..
Σήμερα ήλιος δεν βγήκε...ή μάλλον βγήκε με δόντια.. Με κοίταξε μου έδωσε μια μούντζα και μου ψιθύρισε.. Α! να χαθείς ονειροπαρμένη...

( τα άλλα κόμματα??? Ποια ακριβώς γιατί μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή!!)

16 σχόλια:

ΜΑΜΟΥΝΗ είπε...

Ξανθιά είσαι Νονά????
Καλά ντε μη βαράς, οχουυυυυυυ!!!!

Μαριάνθη είπε...

ΧΑΡΜΑ ΟΦΘΑΛΜΩΝ Η ΓΡΑΦΗ ΣΟΥ!!!
ΣΚΑΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ναι Μαμούνη..
Δεν έτυχε κανένας να στο πεί???

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μαριάνθη να είσαι καλά..
Ευχές για την σημερινή ημέρα!

dimitris είπε...

Ελίτσα καλησπερα, δεν εχεις δει να πετας?

Ο Κωστας που σε γεμιζει σαλια ειναι ο???

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δημήτρη!!
Ξέρεις πόσα ταξείδια έχω κάνει πετώντας???
Και ήταν πανέμορφα!!!
Με την αίσθηση του αέρα να χτυπάει στο πρόσωπό σου, να κάνεις βουτιές, τούμπες, και ευθείες, φτανοντας σε δευτερόλεπτα καρσί στον τόπο της γιαγιάς σου...(Μ. Ασία)
Για να με ρωτάς ..θα ξέρεις εεεεε??? :):):)

ΥΓ. Αν κοιτάξεις δεξιά της σελίδας μου στις φωτό μου θα δεις ένα κορμί που έχει σκαλώσει στην βιβλιοθήκη και θέλει να πιεί τον καφέ μου..
Ε! αυτός είναι ο κώστας!!!!!

Magia da Inês είπε...

°º♪♫
°º✿♪♫
º° ✿♫ ♪♫°
Olá, amiga!
Passei para deixar um abraço carinhoso...
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil°º♪♫
°º✿♪♫
º° ✿♫ ♪♫°

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Um abraço de me demasiado caro Inês
Φιλιά...

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Ε! ναι λοιπόν...έζησα για λίγο μέσα στη βουλή."
Αυτό κι αν είναι όνειρο...

"Θα μου πει κανείς ..και τί έγινε ..τόσοι κοιμισμένοι ζούνε εκεί μέσα.."
Μου θυμίζει ένα ανέκδοτο που πετάει ένα αεροπλάνο, με όλους τους (τότε) πολιτικούς αρχηγούς, μεταφέροντάς τους σε κάποια "σπουδαία" διάσκεψη.
Αλλά το αεροσκάφος παθαίνει βλάβη, αρχίζει να πέφτει, και ο μόνος τρόπος για να γλιτώσουν είναι να φωνάξει δυνατά ο Μητσοτάκης τρεις φορές: "Ζήτω το ΚΚΕ"... Χλώμιαε, κιτρίνισε, αλλά στο τέλος αναγκάστηκε να γωνάξει: "Ζήτω το ΚΚΕ, Ζήτω το ΚΚΕ, Ζήτω το ΚΚΕ!"
Τότε τρώει μια τρομερή σφαλιάρα,
και ακούει τον Έβερτ να του φωνάζει: "Ξύπναααα ρέεεει... Δεν φτάνει που κοιμάσαι μες στην Βουλή, λες και μλκίες"...

Υπάρχει κάποιος που δεν το ξέρει το ανέκδοτο, ή πληκτρολογούσα...τζάμπα..??? Χαχαχαχα
Καλησπέρες

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα!!
ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ!!!!!!!!!!!
(που εισαι εσύ? ΄Ολα καλά???)
Καλό βράδυ!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Λίγα τρεχάματα είχαμε, αλλά όλα καλά.
Θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα...
Αλλά επειδή θα μπορούσαν να είναι και χειρότερα (γενικώς μιλώντας)
λέμε "όλα καλά" και συνεχίζουμε...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αυτό το όλα καλά! Το ξέρω..το βαρέθηκα...αλλά, ολα καλα μωρε!!!!
:-)

Magia da Inês είπε...

°º♪♫
°º✿♪♫
º° ✿♫ ♪♫°
Um ótimo mês de novembro, cheio de esperança, saúde e muita paz.
Beijinhos.
Brasil°º♪♫
°º✿♪♫
º° ✿♫ ♪♫°

Ελιά Μαϊστρα είπε...

good months
Good month;;
He agrees;
ha! ha!
Kisses Magia!!

Φυρί-φυρί είπε...

Ζητώ ταπεινά συγνώμη γιατί αγνοούσα την ύπαρξη αυτού του blogg που είναι απο αυτά που με ενδιαφέρουν.Άρα εγω είμαι ο χαμένος!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εμένα που (είμαι και μοναχοκόρη)
Με αγνοούσαν τα δυό αδέρφια μου.. από μικρή...
εσένα θα κρατήσω κακία Φυρί -φυρί μου?????
Σ ευχαριστώ που πέρασες!!
:)))