8/3/12

8 του Μάρτη





Και του πατρός μου είμαι ..και του ανδρός μου..
Προ πάντων του ανδρός μου ..χωρίς αυτόν θα ήμουν μισή..

Όχι γιατί μου τό'πε ένας θεός .. και οι νόμοι των ανθρώπων..
Αλλά γιατί ευτυχώς προς τα τετράποδα φέρνω πιο πολύ ..

γιατί ευτυχώς η ζούγκλα που ζώ δεν μ αλλοτρίωσε

Κι έτσι μπορώ ακόμα να ονειρεύομαι παιδιά κάτω απ τον ήλιο..
Να πάρω και να δώσω αγκαλιά που αντέχει κρίσεις ..
Μπορώ ακόμα σαν τον λύκο να τραγουδώ στην πανσέληνο
Μπορώ και να σκίσω σάρκες ..και να πιώ αίμα .όταν χρειαστεί
Μπορώ για τον αγαπημένο μου πίσω να μείνω ένα βήμα
όταν τον βλέπω να χάνει το κουράγιο του..
Μπορώ και στον  γιο μου να βγάλω τα δόντια μου
όταν κουφάρι σκοτωμένο μου φέρει .. όχι γιατί πεινούσε..

Και του πατρός μου είμαι και του ανδρός μου ..γιατί η μισή ..είμαι άνθρωπος..

4 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Χρόνια πολλά!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Να χαίρεσαι τις γυναίκες σου!!!!!!!
:-)

Magia da Inês είπε...

Hoje me deu uma saudade enorme de você... aqui estou para saber:
como vai sua vida?
Passei para uma visitinha.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil.
¸.•°`♥✿⊱╮
°`♥✿

Ελιά Μαϊστρα είπε...

My life is tied to my country and one part suffers
.. in there I am.
The others do not see and not hear.

thanks Inês!
I send you my love