20/7/12

Άει......χασουανθρωπάκι !

Πολλές φορές αναρωτήθηκα γιατί ο γείτονας δεν λέει στα ίσια ότι τον ενοχλούν οι δεκαοχτούρες μου ώστε να πάψω να τις ταΐζω κι έτσι να φύγουν, παρα τις ξεγελάει με ψωμί και σπόρους ποτισμένους με την χολή του ..
Πολλές φορές αναρωτήθηκα  τι του έφταιξε το σκυλί της γειτόνισσας και του έριξε τη φόλα..
Αφελής όπως πάντα έδινα δικές μου εξηγήσεις ..
Πάντα όλα εν βρασμώ..
Κι εγώ εν βρασμώ άλλωστε ονειρευόμουν να του χαράξω με κλειδί το αυτοκίνητο που επί μήνες βαράει κάθε τρεις και πέντε ο συναγερμός του...και πάντα νύχτα..
Εν βρασμώ σκεπτόμουν να του ρίξω έναν κουβά νερό όταν τα ηχεία του στη διαπασών τράνταζαν τα τζάμια του σπιτιού μου
Εν βρασμώ χτυπιώμουν κατω βάζοντας τα κλάματα σαν τρελή αποφασισμένη να τον σκοτώσω όταν μου έκλεινε με το αυτοκίνητό του το μηχανάκι μου και πήγαινα από Βύρωνα στη μεταμόρφωση Αττικής με ταξί για να προλάβω να χτυπήσω κάρτα στη ΡΕΚΟΡ δίνοντας ένα μεροκάματο..Τούς δικούς μου τους "βρασμούς"  θυμόμουν..και καμάρωνα και λίγο ..που εγώ κρατήθηκα..
Και συγχωρούσα.. όσο κι αν αυτό που έκαναν μου κόστιζε ..γιατί άλλο αυτοκίνητο, άλλο σκυλος και δεκαοχτούρα..
Ποτέ δεν κάθισα να σκεφτώ πως μια τέτοια κίνηση προϋποθέτει σκέψη και σχέδιο και αυτό είναι  κακούργημα που δίνοντας τόπο στην οργή  γινόμουν άθελά  συνένοχος τους
Την απάντηση στις απορίες μου πάλι τα δίποδα μου την έδωσαν..αυτός ο περιούσιος λαός..αυτό το σπάνιο και μοναδικό είδος σ ολόκληρο το σύμπαν..
Προετοιμάζουν μια κατάσταση σε ανύποπτο χρόνο χρόνο κατά τον όποιο μπορεί και να μπαινοβγαίνουν στο σπίτι σου για να μάθουν τις συνήθειες σου..
...Μέχρι να σου καθίσουν στο σβέρκο με την έννοια του να καταλάβουν το πόσο μαλάκας είσαι ...έτσι θεωρούν τον σεβασμό την ευγένεια και ότι άλλο είχες μάθει μέχρι τώρα..
Μέχρι να βρουν την ευκαιρία να βάλουν μπροστά τα σχέδιά τους... Τότε παύεις να είσαι μαλάκας ή καλός ή ευγενικός..Τότε αν τους πάρεις είδηση σε αποκαλούν συνομωσιολόγο..
Ευχαριστώ   την κ. Αννα Διαμαντοπούλου που με την πρότασή της σε ανύποπτο χρόνο ..να γίνει πρώτη γλώσσα μας η αγγλική με βοήθησε να γνωρίσω τον γείτονα  του 4ου ορόφου
Ευχαριστώ την κ. Ρεπούση επίσης..
Και για να τελειώνω με τις απορίες μου
Πολλές φορές επίσης αναρωτήθηκα πως παίρνουν  είδηση οι μύγες το πληγωμένο ζώο που άδικα ψάχνουμε τόσες μέρες και το ανακαλύπτουμε  όταν είναι πια πολύ αργά
απ το σύννεφο αυτών των πτωματοφάγων εντόμων..
Σ αυτό θα ευχαριστήσω θερμά τον αρθρογράφο και ποιητή της Καθημερινής ( με το άρθρο του περί ελληνικής γλώσσας) που με βοήθησε  να βρώ (θέλω να ελπίζω) πριν είναι αργά το λαβωμένο ζωάκι μου..( αν και ότι έχει δρομολογηθεί..είναι καλά στημένο και μένεις μπουκάλα ότι και να κάνεις..)
Τους 140 .... του σχολικού βιβλίου ..τους αγνοώ...
δεν είναι εξ άλλου ποιητές...
Υ.Γ.
Eπίσης δεν με ενδιαφέρει η άποψη των παπαγάλων της χρυσής αυγής για τη γλώσσα
όπως και του στρατηγού άνεμου μιας και το μόνο επιχείρημα των πασόκων κολαούζων για να πάψω να μιλάω είναι αυτοί..



8 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Έχω χάσει επεισόδια, κάτι όμως πήρε το αυτί μου σχετικά με κάποιο βιβλίο και δεν είχα καθόλου χρόνο να μάθω λεπτομέρειες. Αλλά δεν χρειάζεται κιόλας. Η ιστορία πάντα ίδια είναι... Ξέρεις ένα, τα ξέρεις όλα...
Θα μπορούσα να γράψω ακριβώς τα ίδια με αυτά που γράφεις κι εσύ, χωρίς πια να χρειάζεται να μαθαίνω καμιά λεπτομέρεια από τέτοια...κατορθώματα.
Το θέμα είναι αν θα μπορέσουμε να βρούμε κάποτε έναν τρόπο να μπορούμε να ταίζουμε τις δεκαοχτούρες μας, ή θα υποκύψουμε φοβούμενοι μην τις οδηγήσουμε, ταίζοντάς τες, στο φαρμακερό φολιασμένο βέλος του (κάθε) "γείτονα"...
Καλημέρα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

E! καλά...δεν έγινε και τίποτα..Την γλώσσα πήρανε και παίζουνε μ αυτήν ο καθένας στο δικό του γήπεδο..
Είναι και πιασάρικο το θέμα..Αν θέλουν να την "αλλάξουν" θα την αλλάξουν ..οι υπόλοιποι ας πάνε σ αυτούς που ψήφισαν για να τη σώσουν..
Οι γλωσσολόγοι ας ξεδιπλώσουν τη σοφία τους στο χαβαλεδιάρικο λαό..
Οι ποιητές ας γράψουν για να γίνουν αρεστοί..
Ας κρεμάσουμε στου Γουδή τη δασκάλα που διαμαρτυρήθηκε ..
Ας κάνουμε μια ανάλυση τι είπε ο Κίσσιγκερ και αν το είπε..
Ας επικαλεστούμε τα Νεφελίμ..
Κι εγώ ας μην αναρωτιέμαι τι προσφέρει όλο αυτό που έγινε με το βιβλίο και τις διευκρινήσεις περί φθόγγων
και ας μείνω στα συνωμοτικά μου ότι δεν έχει η φάβα κάποιο λάκκο αλλά ίσως να πληρώνεσαι καλά αν γράψεις ή αν συμπληρώσεις ένα σχολικό βιβλίο ..
Και λέω να την κάνω σιγά-σιγά για Τάκλαμακάν..αει σιχτίρ πΓιά..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Α! και καλημέρα!!!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"ας μείνω στα συνωμοτικά μου ότι δεν έχει η φάβα κάποιο λάκκο αλλά ίσως να πληρώνεσαι καλά αν γράψεις ή αν συμπληρώσεις ένα σχολικό βιβλίο .."

Να μην ξεχνάμε επίσης και τις αχτύπητες και αλάνθαστες συνταγές "παραγωγής", "αποδοχής" και"αναγνώρισης" ενός έργου (τραγουδιού, βιβλίου, ποιήματος κλπ)...
Αλλά εγώ, σαν γραφικότατος που είμαι, εξακολουθώ να θαυμάζω όλα εκείνα τα διαμαντάκια που μένουν γραμμένα και κλεισμένα σε κάποια συρτάρια, των απανταχού...περίεργων τύπων, που προτίμησαν να κάνουν οποιαδήποτε άλλη δουλειά, ώστε να σώσουν ό,τι έχουν κάνει από τα τριάντα αργύρια, και τον εαυτό τους από την νοθεία...
Καλημέρα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν απαντώ...δεν απαντώ..
βάζω τα μαύρα μου γυαλιά και γελάω ...Ξεραίνομαι στα γέλια..
Γιατί είπαμε κτήνος ..κτήνος.. αλλά έχουμε και τις ευαίσθητες στιγμές μας..
( .. θα με πείραξε η ζέστη ...δεν μπορεί.. μάλλον ο ιδρώτας έτσουξε τα μάτια μου)


...απ το πρωϊ φάνηκε.. :Ρ:Ρ
Χαχα!!
(αμα δεν σε μπερδέψω μια φορά ..θα σκάσω..)

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

(αμα δεν σε μπερδέψω μια φορά ..θα σκάσω..)

Μπορείς να..."σκάσεις"....
Δεν μπερδεύτηκα καθόλου....χεχε
Καλημέρα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν το βάζω κάτω..
Εδώ έχω μπερδέψει ακόμα κι εμένα..
Εσύ θα μου ξεφύγεις θαρρείς??
Καλή σου μέρα!!

ΥΓ.
Για φαντάσου να ψάχνουν στη Google τη λέξη " άει ..γα.. " και να τους στέλνει στη σελίδα σου ..Κακό αυτό!!
Αλλά να μπαίνουν σ αυτήν και να βλέπουν πως η λέξη αφορά την Αντρέα Φάμπρα..Πολύ καλό αυτό!!!
Κατσεμέτρα!!!!!!!
:Ρ:Ρ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

??????????????