3/9/12

Ενα χαστούκι όταν πρέπει σκότωσε κανέναν?



Το ξύλο μπορεί να μη βγήκε απ τον Παράδεισο
Βγήκε όμως ο "λόγος" ..της Βαβέλ
μπερδέψαμε τα σώβρακα με τις κάλτσες
και βγάλαμε τα μωρά μας "ολόγυμνα" προς βορά

Στό τσάκ την γλύτωσε η Μάξ την καταγγελία
που σήκωσε το μπροστινό της πόδι
και έδωσε κατακεφαλιά στο κουτάβι της
όταν αυτό βγήκε στο δρόμο..Θυμάμαι..
Δεν είχαμε τότε Σύριζα..

Σαν έφαγα το πρώτο μου χαστούκι

Πρώτον νευρίασα που ήμουν ανίσχυρη
Δεύτερον εξαγριώθηκα για το πως το τόλμησαν
Τρίτον σκέφτηκα τι άσκημο έκανα
Και τέταρτον ορκίστηκα ότι κανείς πια δεν θα το τολμούσε

Αν δεν είχα φάει το πρώτο μου χαστούκι

Δεν θα μάθαινα πως υπάρχουν πιο δυνατοί από μένα
Δεν θα έδινε τη θέση της η μαλθακότητα και η επανάπαυση της ζεστής μου φωλιάς σε μια εμβρυακή επανάσταση
Δεν θα λειτουργούσε το μυαλό μου ότι ήμουν μέρος του συνόλου και όχι το βουτυρόπαιδο της μάνας μου
Δεν θα ήξερα καν πως κάποιες φορές ορκίζεσαι για κάτι και πρέπει να το τηρείς
Δεν θα γνώριζα καν ότι για να τα βάζεις με κάποιον υποστηρίζοντας το δίκιο σου ..κάτι κακό έχει κάνει..

Αν θες να λέγεσαι άνθρωπος
Και ο άνθρωπος σαν μεγαλώσει δεν μαθαίνει..εκπαιδεύεται κατα τα κέφια των άλλων

10 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Δηλαδή σε κόβω, με 5-6 χαστούκια ακόμα, ο Αριστοτέλης, ο Ηράκλειττος, ο Σωκράτης κλπ, να φαντάζουν πνευματικοί νάνοι μπροστά σου........
Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
Καλησπέρα!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Υγ: Πάντως στο θέμα του χαστουκιού, εγώ πάντα εξετάζω και αυτόν που το δίνει. Από πολλές απόψεις, και οπτικές γωνίες...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τα χαστούκια που τρώει ένα παιδί
πάντα τα θυμάται..
Τα χαστούκια που - ναι ακούγεται περίεργο -
του πρόσφεραν( έμαθαν ) κάτι..
Ολη η ανάρτηση αλλο σκοπό δεν είχε παρα να δείξει την ανοησία που κουβαλάνε μερικοί που όχι δεν ξέρουν που πάν τα τέσσερα όχι μιλάνε με υφος ειδικού για τα πάντα βάζοντας και τα πάντα σε ένα τσουβάλι αλλά τώρα τελευταία δεν σηκώνουν και μύγα στο σπαθί τους και ακούς να μεταφέρουν ότι - κατά τη γνώμη τους - είπε κάποιος "σπουδαίος"
Τί παθαίνει ο άνθρωπος από ένα υψηλό εκλογικό ποσοστό!!
Καλησπέρα Σάτιρε!

korinoskilo είπε...

κανεις δεν θα ξανατολμησει!!!!

φιλια χ2χ2

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλώς τα Κορινόσκυλα!
" Ποτέ δεν θα ξανασυμβεί"

Τι? Εδερνες την Κορίνα?
Σε έδερνε η Κορίνα?
Ποιο απ όλα??
Να ξέρω ποιον θα καταγγείλω..

Φιλιά πολλά και στις δυό σας

Magia da Inês είπε...

彡♡` Olá, amiga!

Estou com saudade de você. Tudo bem?

Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil ♡彡.
¸.•°`♥✿⊱╮

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Bom dia meu amigo
Para vir para o Brasil;
Ha! ha! ha!

Beijinhos..

korinoskilo είπε...

πιο πιθανο ειναι η κορινα εμενα

φιλια!!!!

μην την καταγγειλεις θα σε δειρω:Ρ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αν ήμουν Συριζαία την καταγγελία την είχε σίγουρη..Εκτός αν η κορίνα είναι μαύρου χρώματος..( γιατί είμεθα και αντιρατσιστές και δεν είμεθα και Χ.Α.)
:Ρ:Ρ

korinoskilo είπε...

η κορινα ειναι ρατσιστρια θες να πεις .... παντα γουσταριζε τους μαυρουκους :Ρ

φιλι!