3/5/13

Γειά και χαρά σας ρε πατριώτες..



Λάβετε φάγετε τούτο εστί το σώμα μου




Εντάξει...
΄Εφαγα αυγά...πρίν την Ανάσταση..δεν κρατήθηκα.. και τσουρέκι έφαγα και σουβλάκι ..
Αυτό είναι το ελάττωμά μου.. από μικρή, γουρούνα..

Είναι το μέλι που σε προκαλεί να βουτήξεις μέσα το δάχτυλο..

Αυτό όμως δεν θα με εμποδίσει να κάνω το χρέος μου και να πάρω μέρος στα άχραντα μυστήρια..
Να βάλω τον λευκό μου μανδύα και κάτω από ευχές συγγενών, και φίλων, οπαδών, μελών, πατριωτών, ( του φάν κλάμπ μου )
να αποκτήσω χρυσό δοντάκι..

Τί θα πεί ο Θεός δεν θα με συγχωρήσει??
Και τι τον περάσατε τον Θεό ? Για αδιάφθορο?

Εδώ εσείς ρε κακούργοι χρόνια τώρα δίνετε συχώρεση σε όποιο γουρούνι σας τάξει..
Ο Θεός δεν θα μου δώσει? Του κάνω μια εξομολόγηση πως μετάνιωσα ..και καθάρισα..

Τί διάολο...Κατ εικόνα και ομοίωση ..Έτσι δεν λένε οι γραφές?

Δεν υπάρχουν σχόλια: