14/1/16

Οι μουσικές αναζητήσεις μιας άμουσης νοικοκυράς





Γράφει η Ιόλη

Κανονικά για να είμαστε δίκαιοι , - εκτός και αν η δικαιοσύνη αποτελεί παρελθόν - θα πρέπει να αποδώσουμε έστω και ετεροχρονισμένα τα του Καίσαρος τω Καίσαρι ..
Αν όχι για κανέναν άλλον λόγο τουλάχιστον να αποδείξουμε πως σεβόμαστε τα "είδωλα"  - και γιατί όχι και τους "θεσμούς" - που κατά καιρούς περνάνε απ την Πατρίδα μας αφού αφήνουν το στίγμα τους είτε το θέλουμε είτε όχι   και μας σημάδεύουν θετικά ή αρνητικά ..

Οπότε θα μπορούσαμε να σφυρίζουμε αδιάφορα για όποιον αναθεωρεί παλιές δηλώσεις , και συμπεριφορές του με νέες ( τις περισσότερες φορές γιατί αντιλαμβάνεται πως με τις ιδέες του προκοπή δεν θα δεί..)
 Γιατί μη θαρρείς οι ήρωες και τα είδωλα πρέπει να τύχουν στην κατάλληλη εποχή για να ανθίσουν..ακόμα και οι πολιτικοί…
 Ας πούμε π.χ. πως στη σημερινή εποχή που πέραση έχουν τα επαναστατικά λόγια που θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο,  κάνει την εμφάνιση του ο πρώην βασιλεύς και αρχίζει να μας σώζει…. Προφορικά…
 Θα μου πεις μα είναι δυνατόν ?? ποιος θα τον ακολουθήσει??
Αν αποποιηθεί όμως την υψηλή φάρα του με την δικαιολογία πως ένας πιτσιρικάς πρίγκιπας,  αυτά έμαθε , αυτά έβλεπε, αυτά έκανε ??
 Άσε που έχει και ένα αντιστασιακό συν κατά την περίοδο της Χούντας που θα το προβάλει και είμαι πεπεισμένη πως πολλοί θα τσιμπήσουν ..
Εδώ είδαμε τον Κουτσούμπα αν δεν κάνω λάθος στην παράσταση του Μέφιστο δίπλα στον Νίκο Μαστοράκη ..και δεν είμαι εγώ αυτή που κατακεραύνωσα και συνεχίζω  σε κάθε ευκαιρία τον Μαστοράκη για την γνωστή εκπομπή του με τους φοιτητές επειδή έφαγαν το ξύλο της χρονιάς τους μετα την προβολή της αλλά είμαι εγώ αυτή που  τον κατηγόρησα γιατί ορισμένοι απ τους φοιτητές ( συγκεκριμένα ένας ) είπαν πως δεν είδαν κανέναν ασφαλίτη ή στρατιωτικό να φέρεται βάναυσα μέσα ή έξω απ το πολυτεχνείο… και αυτό έμεινε σε πολλούς τηλεθεατές..

Είχε άλλη δικαιολογία ο Μαστοράκης εκτός απ αυτήν που μας είπε ? ??
Για μένα ναι..
 Είχε την δικαιολογία που έχουν όλοι οι φιλόδοξοι αλλά και ικανοί νεαροί που με το μόνο που ασχολούνται είναι αυτό που τους ενδιαφέρει...το όνειρό τους.. στην προκειμένη περίπτωση η μουσική και η τηλεόραση..
Και θα περίμενα εγώ να είχε πολιτική παιδεία και ταξική συνείδηση σ αυτήν την ηλικία ?? ακόμα και αν υποθέσουμε πως ανήκε σε μια «εργατική» οικογένεια ??
Ε μην τρελαθούμε κιόλας…
 Αλλά θα μου πεις εδώ έχουμε την απαίτηση - αφού τον κατηγορούμε - πως κάποιος Μεγαλέξαντρος που μεγάλωσε σε οικογένεια ηγεμόνων και είχε στρατιωτική παιδεία θα έπρεπε να δείξει οίκτο στις χώρες που κυρίευε και δεν θα έπρεπε να είχε επεκτατικές τάσεις..

 Δεν γνωρίζω καθόλου από μουσική Πόσο μάλλον την ξένη μουσική..Δεν είχα και καιρό ως έφηβη να ασχοληθώ μ αυτήν παρά μόνο το αυτί μου δεχόταν ή απέρριπτε φωνές και μελωδίες χωρίς να στέκεται σε ονόματα τραγουδιστών και συνθετών..Άπειρες δε φορές ρώτησα τι είναι ροκ και άλλες τόσες μου απάντησαν ….δεν το εμπέδωσα.. στούρνος λέμε..
Λογικά που να ξέρω ποιος είναι ο Μπόουϊ ??
Ακούω πως παρήγε έργο.. πολιτισμό… Ακούω πως αναθεώρησε τις νεανικές του ιδέες.. Απέρριψε ότι αμαύρωνε την βασιλεία του , την καριέρα του …

Γιατί όλοι οι παραπάνω τι έκαναν και ποιος ξέρει τι θα κάνουν ?? Και ποιος είναι ο ορισμός του πολιτισμού ?? Και ο πολιτισμός είναι ο ίδιος σε όλες τις εποχές ??
Προωθείται το νέο που αλλάζει  τον κόσμο ή προωθείται μέχρι ενός ορίου ασφαλείας ?


Μπορεί να έχετε δίκιο για τον παροξυσμό και τα RIP σας για τον τραγουδιστή
 Αν ήταν λιγότερα θα μου κινούσαν  και την περιέργεια να μάθω γι αυτόν …
και πιστεύω το σημερινό μου κείμενο ίσως να ήταν διαφορετικό..
Ατύχησα για ακόμα μια φορά  να διευρύνω τις γνώσεις μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: