20/3/10

Επιστροφή της ασώτου..

....



Είμαι η Ιόλη…είμαι καλά ..
Και δηλώνω ότι το κείμενο δεν έχει περάσει από λογοκρισία..
ξέρετε ... αυτηνής... της άλλης..

Αύριο,
Θα ξυπνήσω ύστερα από ακόμα έναν τέλειο ύπνο..
χωρίς σφιγμένα δόντια και γροθιές ..

Θα κάνω καθαρισμό με ατμό στο πρόσωπο που αδικαιολόγητα ξεχνώ πάντα
και τον θυμάμαι μόνο όταν βρεθούμε με τις άλλες στο γυμναστήριο..

Θα φτιάξω τον γαλλικό καφέ μου και θα μου τον σερβίρω με μισό κριτσίνι
χωρίς αλάτι γιατί τον τελευταίο μήνα πήρα πεντακόσια εξήντα πέντε γραμμάρια
και αν δεν προσέξω τότε μπορεί να χάσω τον ήρεμο ύπνο μου .

Ξέρω πως θα αγχωθώ απ το ζάπινγκ να προλάβω να δώ όλες τις εκπομπές των 10πμ.
Είναι ένα καθημερινό μαρτύριο αυτό. Μέχρι που σκέπτομαι σοβαρά να στείλω επιστολή στα κανάλια ώστε να μην μεταδίδουν συγχρόνως τις αστρολογικές προβλέψεις. «Τρέχοντας» να τις προλάβω όλες τελικά δεν καταλαβαίνω τίποτα
με αποτέλεσμα να μοιάζω σαν στραβός στον Άδη όλη μέρα μην ξέροντας τι θα μου τύχει κατά τη διάρκεια της .
Πίνω τον καφέ μου νοιώθοντας μια ψυχική ανάταση, μια ευφορία πέρα ως πέρα δικαιολογημένη … αφού έξω ό ήλιος λάμπει, χαρούμενες νοικοκυρές λιάζουν τα στρωσίδια τους , οι φωταγωγοί άρχισαν ήδη να αναδίδουν ευχάριστες μα και δυσάρεστες μυρουδιές γιατί δυστυχώς υπάρχουν και αλλοδαποί στην πολυκατοικία
(που συνεχώς μαγειρεύουν αηδίες της πατρίδας τους) αλλά δεν μπορώ να πω τίποτα
γιατί προς το παρών μόνο εγώ ενοχλούμαι και η από κάτω μου η Τούλα, και εξ’ άλλου ΔΕΝ είμαι ρατσίστρια. Η Τούλα ξεκίνησε μια φορά να μαζεύει υπογραφές για να τους διώξουμε και υπέγραψα. (εέ! να μη χαλάσουμε και τις καρδιές μας)
Επιτέλους σήμερα κατάφερα να παρακολουθήσω και τις δυο αστρολόγους αφού βέβαια άνοιξα στη διαπασών και την τηλεόραση της κρεβατοκάμαρας και έτσι πρέπει να ετοιμαστώ γιατί σήμερα θα είναι η μέρα μου.. Έτσι είπαν τα’ άστρα..

Να μη ξεχάσω να βάλω τις κόκκινες γόβες μου που είναι το φετίχ μου και ταιριάζουν με την μαύρη καμπαρντίνα μου, και να βάλω δυο σταγόνες άρωμα πίσω απ το αυτί.
Τελικά η ζωή είναι ωραία… κακόμοιροι όσοι δεν το βλέπουν.

(κι εγώ με το ζόρι το κατάλαβα ..γκούχ! γκούχ!
Beneficium accipere liberstatem est vendere.. γκούχ!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: