2/4/10

Αγία Ελλάς

Και παίρνει το στρατί-στρατί, στρατί το μονοπάτι
Και το στρατί την έβγαλε μπρός στου χαλκιά (χαρτσιά!) την πόρτα
- Ώρα καλή σου «μάστορη»
- Καλώς την Άγια Μάννα.
-Τι είν’ που πολεμάς εκεί; Τι είν’ που μαστορεύεις;
-Εχτές μου παραγγείλανε του γιου σου τα πιρόνια.
Εκείνοι μου είπαν τέσσερα εγώ τα κάνω πέντε..
Τα δυο, στα δυο τα χέρια του
Τα δυο στα δυο του πόδια
Και τ' άλλο το φαρμακερό να μπήξουν στην κοιλιά του
Να τρέξει αίμα και νερό να μαραθεί η καρδιά του




Απ το βιβλίο του Αντισσαίου Β. Πλάτανου
Μάρτης 1958
Τυπογραφείο:Βρασίδας Χαλκιόπουλος
Κεραμέως 3 Αθήνα.

(Ευτυχώς... άλλα διαβάζαμε και άλλα καταλαβαίναμε
από τότε.. )

7 σχόλια:

Aristodimos είπε...

Αγαπητη μου Ελίτσα

Ευχομαι απο καρδιας

Καλο μηνα ,

Καλη Ανασταση και μιαν όμορφη και χαρούμενη Πασχαλιά να περάσεις με οσους πραγαμτικά σε αγαπούν.

Αρης

Ελιά Μαϊστρα είπε...

@ ΡΙΚΗ
@ΑΡΗ
Από λάθος έσβυσα τα σχόλιά σας
Σας ζητώ συγνώμη
σας εύχομαι καλή ξεκούραση τις μέρες του Πάσχα και να περάσετε όμορφα με τους αγαπημένους σας
@ Ρίκη μανούλα, πιστεύω να είσαι λίγο πιό καλά..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλά η Google τα έχει παίξει χειρότερα από μένα.Ξανάρθανε τα σχόλια.

OXΙά είπε...

Αγία Ελλάς....χωρίς πιστούς πια.
Να είσαι καλά.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ο ΧΙΑ
Μπά ! υπάρχουν…σε κατακόμβες ..
Κι εσύ

Μαριάνθη είπε...

Πέρασα για το Χριστός Ανέστη!
Φιλιά πολλά και του χρόνου.
Πάντα γερή.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φιλιά και ευχές ΜΑΡΙΑΝΘΗ μου
στην οικογένειά σου και ιδιαίτερα
στα Μαριανθόπουλα
Σ' ευχαριστώ