13/4/10

Γιαλλλαντζί μπρε..σε λέω.. γιουκαλίλι

..




-Ελιάαααααα!!
-Έλα μουυυυυυυυυυ!
-Δεν νομίζεις ότι είναι καιρός να κάνουμε μια κουβέντα οι δυο μας;
Και για να έχουμε καλό ρώτημα γιατί με είχες διώξει κάποτε;
-Γιατί είχαν πάρει τα μυαλά σου αέρα!
- Ναι ! αλλά δεν έφταιγα μόνο εγώ.. με εξαπάτησαν..
- Και ποιος σε εξαπάτησε ρε Εύα; Κανέν…
- ΜΗΝ το πεις !!
- Ποιο;
- Θέλω να πω… όχι ακριβώς με εξαπάτησαν αλλά να! Μου είπαν «Λόλα να ένα μήλο!»
-Και της Εύας αυτό της είπαν..
- Ναι !αλλά εμένα με ζάλισαν με το μήλο.. Και να ένα μήλο την ημέρα! και πάρτο Λόλα ..και γλέντησέ το Λόλα..και χουχουχού και χιχιχί!
- Ε! γι αυτό σε έδιωξα …γιατί κι εσύ μου ζάλισες τον έρωτα.. με το μήλο.. χα! χα!
- Οπότε εγώ τώρα να κοιτώ την δουλειά μου και να ασχολούμαι με ότι εσύ;
- Ναι και με συνταγές.. Άφεριμ!
-Σήμερα θα κάνω ντολμάδες …. Γιαλαντζί..
…………..
Μια που είπα γιαλαντζί… για θυμήσου μεγαλεία η γειτονιά μας στους Ολυμπιακούς!
……. ;
-Τότε ρε που η … έτσι του Νοέμβρη βρέθηκε μπόσικη και την πιάσανε!
Ευγενέστατη όμως.. σου λέει έχει γούστο να μην έχουμε προσέλευση ξένων..
στο πανηγύρι!
- Και τα μεγαλεία που τα είδες;
-Ε!!! τα ελικόπτερα.. κάθε ένα λεπτό..
Τα εκατά με μάτι «Χαβάη 5-0»…
Αμ το Ζέπελιν από πάνω !! να ζυγιάζει σαν αράχνη, να βλέπεις και την ανεμόσκαλα να κρέμεται ..
Μεγαλεία σου λέω… τι τα θές ..κάθε πέρσι και καλλίτερα… άσε που δεν ξέρω αν είχαν πλάκωσει και δημοσιογράφοι με τα λίνγκ τους..
βλέπεις τα είχαν κάνει απάνω τους τότε. Α και τώρα που είπα δημοσιογράφος… ποιος το περίμενε ότι οι δημοσιογράφοι του Στάρ θα ήταν οι ποιο έγκυροι και σοβαροί απ όλους.. Με τα σκάνδαλά τους , με τις ξανθιές, τις Πετρούλες τα κουτσομπολιά...Καλά …πάω για τους ντολμάδες.. μεσημέριασε..
……………
-Ελιάαααααααα!
- Λέγε!
- Αν ήσουν ένας ρουφιάνος που σεβόταν τον εαυτό του τι θα έκανες;
- Τι λες! ρε!
-Αν ήσουν ένας προποϋπάλληλος ήθελα να πώ..
- Τι θα΄ κανα.. εσύ τι θα έκανες;
- Χέ! Χέ! Θα είχα γεμίσει το διαδίκτυο με μπλόγκ δικά μου..
θα έκανα, μια τον επαναστάτη, μια τον Καρατζό, μια τον κουρασμένο, τον αναρχικό, τον θεούσο, την νοικοκυρά…. Το..

-Ιόληηηηηηηηη!
Γύρνα στα παλιά σου… γράφε ότι θές! Δεν θα σε διώξω ποτέ πια!
Ά! να χαθείς! Καλύτερα να ερωτεύεσαι παρά να σκέπτεσαι..

Η φωτό από δώ