31/5/10

Λα! λα! Λόλα! λα! λα..... Ολα!

...

Με ζάλισες αγαπητή τηλεόραση.
Στο μυαλό μου στριφογυρίζουν τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μαζί με τα δικά σου τα γεμάτα «απορία»
-μα πώς;
-μα γιατί;
-μα πότε;
Και εγώ θα σου απαντήσω:
-Μα έτσι!
-Έλα μου ντε!
-Τότε!

Δώρα εις τρίτους από διάφορες «Ζήμενς»... ξέχνα τα!

Τα δώρα δεν δωρίζονται έλεγε μια σοφή κάποτε.. ιδίως αν απ αυτά τα δώρα υπήρχαν διαφορετικά οφέλη για τα δύο μέρη..
Το ένα σίγουρα για το καλό του (υπάρχουν και βίτσια λέμε!)
Το άλλο .. το πήρε και το σήκωσε, το άλλο.. (υπάρχει και ο μαζοχισμός ξανά λέμε!)

Πάμε παρακάτω ,για τις εκπτώσεις απ τη ΣΔΟΕ

Όλοι κάνουμε εκπτώσεις…σχεδόν όλοι..
Στη μαγκιά μας , στη λεβεντιά μας ακόμα και ( χα! χα! χα!)
στην ειλικρίνεια μας .. Λυπηρό! Όχι …. Απογοητευτικό! Πάλι όχι!
Μαχαιριά … πισώπλατη; ναι …
Και χωρίς λόγο…. (μιλάτε ρε! Υπήρχε λόγος; Ποιος;)

Συνεχίζουμε:

Ορφανοί κωδικοί. (μπορούν να σε τρελάνουν)

Αν θες αγαπητή μου τηλεόραση θα τους βρεις του κωδικούς
Μα θα σε πουν τρελή, φαντασιόπληκτη , γιατί θα φτάσεις στα όρια της τρέλας
αν εξακολουθείς και πιστεύεις πως έχεις δίκιο … παρά τις διαβεβαιώσεις για το αντίθετο κάποια στιγμή θα τους βρεις..
και να σου πώ.. φτάνει έστω και ένα απλό νούμερο .. όπως το 298 ας πούμε ..
τυχαίο νούμερο, σε τυχαία στιγμή, σε τυχαία ζωή, για ένα καθόλου τυχαίο παιχνίδι.. το νούμερο 298
Το κλειδί ...
Όμως μη χαίρεσαι ..καρδιά μου.. τίποτα δεν υπάρχει να ξεκλειδώσεις.. σε τίποτα άγνωστο δεν θα βρεθείς.. Απλά …. Μπροστά σου θα ξεδιπλωθεί αυτή, που έλεγαν φαντασία, σενάριο..
Απλά μόνο την στραπατσαρισμένη και την αμφισβητούμενη από σένα και μόνο λογική σου θα δικαιώσεις..
Και τι θα καταλάβεις;
Απλά τίποτα.. μπορεί να κλάψεις.. Αλλά μόνο για ένα γιατί..
Και για κάποιον που έχασες..
Μπορεί και να "χαρείς" ..(το γιατί θα υπάρχει)
Έστω και για κάποιον που "βρήκες.. "

Φέρτε πίσω τα κλεμμένα
Χά! αυτά δεν επιστρέφονται με τίποτα… είναι σαν τα κλεμμένα λόγια,
τις κλεμμένες αλήθειες, σαν τα κλεμμένα παιδικά τραγούδια: γύρω – γύρω όλοι μες του αιγαίου τα νερά!

Μπερδεμένα … όλα ε;
Όπως το λα! λα! όλα! Το λα! λα! Λόλα.. Και το Λόλα πάρε ένα μήλο!
στα χρόνια εκείνα που είχαμε ξαναβρεθεί σ’ έναν άγνωστο κόσμο που έπρεπε να μάθουμε.. και ποτέ δεν τα καταφέραμε ..

Σας ευχαριστώ ,δρόμοι μου και δρόμε μου!

Προς αποκατάσταση του άσματος των ασμάτων.
(Οι δε μέλισσες λέμε δεν κυνηγούν αυτόν που εγκαταλείπεται
Αλλά τον άλλον Πατρίδα μου γλυκειά .. τον άλλον) .... έτσι απλά χωρίς λόγο….


Σχόλια; Σαν να λέμε υπάρχει και φιλότιμο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: