29/4/11

Οι λέρες.


Ότι υπάρχουν μπλόγκερ που τα παίρνουν είναι γνωστό.

-Το ότι αναλυτές πάνε να συνδέσουν τις εξεγέρσεις  με τάχα μου
πληρωμένους από κυβερνήσεις μπλόγκερ ,
-με μέηλ που έρχονται στην επιφάνεια απ το πουθενά και επηρεάζουν την οικονομία
-με απόψεις όπως του Μπεγλίτη
-με τον διακαή πόθο να μην είναι ανώνυμα τα μπλόγκ
-με κόμμα δολοπλόκων (αναντάμ παπαντάμ)
-και με αντιπολίτευση που κοιμάται .....
Ξαθιά..σκεπτόμενη :Ρ

...ότι και να συμβεί δεν θα μου φανεί περίεργο !

Υ.Γ.
Τον νου μας …τομάρια!!!!!
Σε λίγο θα μας πουν μαζί τα παίρνουμε!

Το βίντεο απ το βαθύ κόκκινο

4 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Πού στο καλό άφησα τα γιαούρτια???
Μου τέλειωσαν και οι τούρτες!!!
Για να δω τι έχω εύκαιρο...
α να! αυτό

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εμ βρε Κάρυ κι εσύ
Πας και πετάς όπου να’ναι τις τούρτες και τα κέικ..
Το ίδιο κάνει και ο σύριζα με τα γιαούρτια ..
Για μπείτε σε μια σειρά να οργανωθούμε..

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"...για άμεση ρύθμιση αυτής της ζούγκλας του διαδικτύου..."
Αλήθεια πώς ρυθμίζεις μια...ζούγκλα???!!!
Και ο επίλογος: "Καθαρός ουρανός αστραπές δεν...βροντάει" Χαχαχαχαχα!!
Κατά τα άλλα ούτε κι εγώ θα παραξενευτώ με ό,τι κι αν δω..!
Καλησπέρα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Έχεις δίκιο Σάτυρε
Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται αλλά το ξέρουν οι αστραπές???
Οπότε θα βάλω φαρδύ πλατύ το πραγματικό όνομά μου στο πάνω μέρος της σελίδας μου ( όχι πως είναι δική μου ιδέα ..σε μπλόγκ το είδα) παρ όλο που εγώ δεν κινδυνεύω (ως χαζός ουρανός)
Αλλά για κάτι τέτοια πεθαίνω λέμεεεε!!! :))))))))))
Τώρα έπεσα σε σκέψη…από ένα μπλόγκ που έχω με φαγιά φοβάμαι ότι θα βρω κανα μπελά…..λέςςςς ?? Άστο ..εκεί δεν βάζω όνομα..

Y.Γ.Πώς ρυθμίζεις μια ζούγκλα!!!
Με οδικό χάρτη?????
Βραδυνές καλημέρες !!!