26/10/12

28η Οκτωβρίου 2012

 
Αν ήμουν μια "διεθνίστρια"
που δεν θα πίστευα σε Πατρίδες, σύνορα και σε σημαίες
η θέση μου για την συγκεκριμένη εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου θα ήταν η εξής:
Πάμε όλοι στην παρέλαση να αγωνιστούμε για το μνημόνιο και την κρίση..και στα παλιά μας τα παπούτσια οι εθνικές γιορτές.... Τις χαρίζουμε στούς Χ.Α..γίτες
Κι έτσι θα πρόσφερα το έπος του 40 και τους τότε αγώνες των Ελλήνων πεσκέσι σε όσους θέλουν να καταργήσουν , να διαγράψουν και να λοβοτομίσουν
την Εθνική μας συνείδηση τα "όσια" και τα "ιερά" μας..
Γιατί σαν οπαδός των ανόητων χωρίς σύνορα θα κοιτούσα το δένδρο ..( παρόμοιοι εορτασμοί..που το κράτος αν και θα το ήθελε δεν μπορούσε μέχρι τώρα να αποφύγει)
και θα έχανα το δάσος.. ( Τιμούμε τους νεκρούς μας ..τους αγώνες τους και την Ελευθερία την υπογεγραμμένη με το αίμα τους )
Την χάνουμε την Πατρίδα....."πατριώτεεες" ! !
Καληνύχτα σας....

4 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Εγώ επειδή είμαι ολίγον...λοξός, γενικώς ακολουθώ τις δικές μου (πφφ...) "συνταγές", κι ό,τι κατεβάσει η γκλάβα μου. Για να μην...σεντονιάζω, έτσι περιληπτικά: Και Πατρίδα, και Άνθρωπο (από όποια Πατρίδα), και αρνούμαι να...ιδεολογηθώ (τί λέω μωρέ..?) και να αισθανθώ, καθ' υπόδειξιν οποιουδήποτε σχηματισμού, από τον οποίον μπορεί να πάρω ό,τι ως άνθρωπος, μου ταιριάζει και τα υπόλοιπα να τα φτύσω κατάμουτρα. Γι αυτό και..."άστεγος" τόσα χρόνια. Αλλά όμως, χάριν αυτού, μπορώ να κοιτώ τον ουρανό τα βράδια...

"Τις χαρίζουμε στούς Χ.Α..γίτες.
Κι έτσι θα πρόσφερα το έπος του 40 και τους τότε αγώνες των Ελλήνων πεσκέσι σε όσους θέλουν να καταργήσουν , να διαγράψουν και να λοβοτομίσουν".
Αυτό μοιάζει με αυτό που σκέφτομαι πολλές φορές για την χούντα. Πώς μπορεί ένας νοήμων άνθρωπος να είναι νοσταλγός αυτών που στην ουσία έβαλαν τα δυνατά τους για να μισήσει ο κόσμος την σημαία, κάνοντάς την ανάρτησή της αναγκαστικό μέτρο...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Έχω τόσα μέσα μου που αν τα γράψω - μη έχοντας το ταλέντο της γραφής - θα ήθελα σεντόνια και σεντόνια για να τα ξεράσω..και πάλι δεν θα έλεγα τίποτα..
Για μένα οι Χ.Αγίτες δεν είναι τίποτα αλλο από σκαλί για να περάσουν τα σχέδια αυτών που "μαγείρεψαν" τη χούντα τότε..και εξακολουθουν να "μαγειρεύουν"
Κατάπτυστοι...αλλα πιο κατάπτυστοι όσοι τάχα αγωνίζονται ( με τον τρόπο που αγωνίζονται ) με τα πόδια σε δύο βάρκες που δεν πιστεύω πια ότι δεν ξέρουν και δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν λάθος χειρισμούς..
Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πώς? καλείς τον λαό να κατεβεί να κάνει "αντιμνημονιακό" τάχα αγώνα σε μια επέτειο που εσύ δεν πιστεύεις και μιλάω για τον Σύριζα..
Αρα ..είσαι μέσα στο παιχνίδι...Δηλ : Καλώ σε "εξέγερση"...παίρνονται μέτρα απ το κράτος...και μια του κλέφτη δυό του κλέφτη ..που θα πάει ? Θα καταργηθούν εκ των πραγμάτων τα πάντα..
Και αν του καπιταλισμού δεν του προσφέρουν τίποτα πια οι ημέρες μνήμης και δεν έχει να κερδίσει τίποτα απ αυτές..δεν θα τις απαγορέψει βέβαια με φιρμάνια...
Θα "βάλει" την οπισθοφυλακή του να το κάνει.. Γιατί χωρίς να θέλω να πώ ότι είναι ίδιοι και να τους βάλω σε ένα τσουβάλι δεν αγνοώ ότι Χ.Α. και "Αριστερές δυνάμεις" είναι η οπισθοφυλακή των καπιταλιστών..

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"σε μια επέτειο που εσύ δεν πιστεύεις και μιλάω για τον Σύριζα.."
Αλήθεια, τί θα πει "δεν πιστεύω" σε τέτοιες περιπτώσεις (δεν μιλάω για εσένα που χρησιμοποιείς την φράση, αλλά γι αυτούς που έχουν αυτή την πεποίθηση.)..?
Δεν πιστεύω τί? Πως ο άλλος έχει το δικαίωμα να τιμά τους νεκρούς και τους αγώνες τους..? Τί να πω...
Κάποτε είχαμε μια συζήτηση σχετικά με τον..."συνωστισμό" της Σμύρνης, και μου λέει ένας φίλος: "Εντάξει, και ο ελληνικός στρατός, έκανε αίσχη στην Μικρασία". Εγώ δεν έχω κάτσει ποτέ να μετρήσω τα αίσχη των 2 στρατών, ώστε να μπορώ να του πω, ποιος από τους δυο έκανε τα πιο πολλά.
Αλλά του είπα το απλό:
"Και γιατί ρε φίλε? Ζήτησα (και θα έχω απαίτηση)εγώ ποτέ από τους Τούρκους να μην τιμούν του δικούς τους νεκρούς? Ή μήπως τους έφτιαξα κανένα βιβλίο που να παρουσιάζει τους νεκρούς τους συνωστισμένους..?
Όσο για τον Σύριζα, θα αλλάξει πολλές...ταυτότητες ακόμα...
Μην ξεχνάς πως μέσα του έχουν μπουκάρει όλοι οι απογοητευμένοι (πρώην, μπορεί και νυν, βολεμένοι)
και οι "καθεστωτικοί" Πασόκοι... (ένα νέο ΠΑΣΟΚ είναι...)
Έχει μεγάλη ποικιλία από λουλουδικό, και ζαρζαβατικό ο μπακτσές..!
Όπότε έχουμε να δούμε (ελπίζω όχι και να γευτούμε...) πολλά ακόμη...χαχα
Καλησπέρα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ότι θα δούμε ..θα δούμε..Από τώρα βλέπουμε άλλωστε..
Ελπίζεις ότι δεν θα γευτούμε??
Μάκάρι...
Καλημέρα !!!!!

Υ.Γ.
Η αλήθεια είναι ότι στεναχωρέθηκα που δεν βγήκε πρώτο κόμμα ο Σύριζα..Οτι είναι να γίνει να γίνει μια ώρα πιο μπροστά..