13/12/12

Τό κόμμα της ελεημοσύνης..

    (ο δήμιος της αξιοπρέπειας )




Κι όσοι δεν έχουν την δυνατότητα να σηκώσουν το όπλο και να τινάξουν τα μυαλά τους στον αέρα, λόγω ηλικίας (πχ. παιδιά) όπως έκαναν οι γέροι τς Βάρης
( δεύτερη ομολογία αυτόχειρων για να μην επιβαρύνουν τα παιδιά τους)
μεγαλώνοντας γίνονται άτομα με φοβίες, εργασιομανή και αδιάφορα για τη ζωή των συνανθρώπων τους.
Και ενώ η εξουσία και η εκκλησία πάντα ήταν με το μέρος του κατακτητή
-του μόνου που έχει συμφέρον  από υπηκόους με τα παραπάνω χαρακτηριστικά -
το ΝΕΟ  είναι ότι εισχώρησαν στο "κίνημα" πολιτικά αριστερά κόμματα και δυστυχώς εκπαιδευτικοί..καθώς και η Χρ. Αυγή.. ( οι πρέσβειρες καλής θέλησης υπήρχαν από παλιά)

Και ποιος να μιλήσει μπροστά στην πείνα ενός μικρού παιδιού?

Κάντε λοιπόν ελεύθεροι τις ελεημοσύνες σας με τα ιδιωτικά σας κοινωνικά ιατρεία , παντοπωλεία,
αλλά να ξέρετε ότι διαμορφώνετε τον αυριανό άνθρωπο ...τα παιδιά σας δηλαδή..
Κάντε το χρέος σας ως χριστιανοί .. ειρηνικά πάντα, (για να καθησυχάσετε  και το σκουληκιασμένο μέσα σας ) θυσιάζοντας ακόμα μια φορά την αυριανή γενιά
για την καρέκλα σας , την ησυχίας σας και τα αφεντικά σας..
Με το πάσο σας..
Κανένας δεν πρόκειται να σας πει : Μην ταΐζετε τα παιδιά ..
Σας το ορκίζομαι..

Υ.Γ.
Αξιοπρέπεια έχουν μόνο τα παιδιά..έστω κι αν είναι γόνοι δίποδων..

12 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Και ενώ η εξουσία και η εκκλησία πάντα ήταν με το μέρος του κατακτητή"
Εμ τί? Με το...δικό μου μέρος θα ήταν...???

"το ΝΕΟ είναι ότι εισχώρησαν στο "κίνημα" πολιτικά αριστερά κόμματα και δυστυχώς εκπαιδευτικοί..καθώς και η Χρ. Αυγή.."
Όλοι οι καλοί χωράνε...!

Κατά τα άλλα, θέλω να πω και το δικό μου όνειρο:

Θέλω εκατομμύρια να πιάσω
παιδάκια να ταΐζω για ν' αγιάσω

(εξαιρώ, εννοείται, κάποιες ομάδες όχι γνωστών και πλουσίων ανθρώπων, που παίρνουν κατά καιρούς κάποιες σημαντικές πρωτοβουλίες)
Καλησπέρα!



Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν έχω καμιά αντίρρηση Σάτυρε για κινήσεις μη οργανωμένες ( πόσο μάλλον από κόμματα )

Έχω αντίρρηση όμως για ορισμένες κινήσεις τάχα μου μη οργανωμένες..
που είναι χειρότερες ακόμα και της Χ.Α. και καθοδηγούνται υπογείως κομματικά..
Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο αλλά αναρωτιέμαι τι λιγότερο ή περισσότερο κάνει η Γουλανδρή ή η Μαρί Κυριακού απ αυτούς ..

Όσο για την εκκλησία, ο Χριστός δεν είχε πει ότι κάνει το ένα χέρι να μην το γνωρίζει το άλλο??

Αυτοί ( οι παπάδες ) μέχρι στην τηλεόραση διαφημίζουν την ελεημοσύνη που κάνουν..

Τελικά τούτη η ανάρτηση με στεναχώρησε τόσο πολύ σε σημείο να μετανιώσω που την έκανα.
Καλησπέρα!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Έχω αντίρρηση όμως για ορισμένες κινήσεις τάχα μου μη οργανωμένες.."
Υπάρχουν κι αυτά... Απλά θεώρησα σωστό να κάνω την εξαίρεση, ως ένδειξη σεβασμού προς αυτούς τους λίγους ή τον (έστω και)έναν (μην το πάμε σαν τον Αβραάμ με τα Σόδομα..!), που μπορεί και να μην τον ξέρω, ή και να μην μάθω ποτέ ποιος είναι, και ποια η δράση του, και γενικά τον οποιονδήποτε, οποτεδήποτε, οπουδήποτε έχει αγνές προθέσεις, για να μην τον τσουβαλιάσω και αυτόν μέσα.

"Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο αλλά αναρωτιέμαι τι λιγότερο ή περισσότερο κάνει η Γουλανδρή ή η Μαρί Κυριακού απ αυτούς .."
Σίγουρα υπάρχουν ένα-δυο... εκατομμύρια διαφορετικοί λόγοι (εκτός της φιλανθρωπίας..!)για τους οποίους κάποιος από όλους αυτούς που λες, κάνει φιλανθρωπία... Ποιος λιγότερο ποιος περισσότερο, είναι κάτι που δύσκολα το διακρίνει κάποιος.

"Όσο για την εκκλησία, ο Χριστός δεν είχε πει ότι κάνει το ένα χέρι να μην το γνωρίζει το άλλο??"
Προτιμώ να μην μπλέκω με αντιφάσεις γιατί θα χαθώ...!

"Αυτοί ( οι παπάδες ) μέχρι στην τηλεόραση διαφημίζουν την ελεημοσύνη που κάνουν.."
Α, εδώ είσαι λάθος...
Εγώ ρώτησα το αριστερό χέρι ενός παππά, να μου πει τί κάνει το δεξί, και δεν ήξερε να μου απαντήσει........
Ε, να μην το πει ούτε στην τηλεόραση...?? Χαχαχαχαχα!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν είμαι κατά σ αυτά που λές Σάτυρε...
Πές μου όμως ..
Που κατατάσσεις έναν ψηφοφόρο του Σύριζα που χτυπιέται απ το βράδυ ως το πρωϊ ουρλιάζοντας για: αλληλεγγύηηηηηηηηηηηη..!!!!
βοήθεια στον διπλανό μαααααααας...!!!!!!
Και σού κάνει μετά καπάκι και μια βραδιά ποίησης και βαθειάς κουλτούρας ..και σου διαβάζει στίχους για το πώς είδε στον ύπνο του τη Σούλα...και αλλα τέτοια επαναστατικά ..( δεν τις μπορώ τις μαλακίες ..δεν τις μπορώ..)
Κι εγώ λέω σαχλαμάρες αλλά δεν νομίζω να προσπάθησα ποτέ να νουθετήσω κανέναν...

Καλό σας απόγευμα αδέρφια μου αλήτες πουλιά ( Αίσωπος) :P

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Που κατατάσσεις έναν ψηφοφόρο του Σύριζα που χτυπιέται απ το βράδυ ως το πρωϊ ουρλιάζοντας για: αλληλεγγύηηηηηηηηηηηη..!!!!
βοήθεια στον διπλανό μαααααααας...!!!!!!"
Πρέπει να ξέρω το άτομο για να πω. Προφανώς κάτι θα ξέρεις εσύ παραπάνω, για να κάνεις κριτική.
Δεν προσπαθώ, εννοείται, να δικαιολογήσω κανέναν "δήθεν".
Ούτε η εξαίρεσή μου έχει να κάνει με κάποιον "δήθεν". Υπάρχουν όμως πχ, κάποιες ομάδες ομοιοπαθών ανθρώπων, μέσα στις οποίες κάποιοι παίρνουν πρωτοβουλίες (ως ομοιοπαθείς κι όχι ως άσχετοι "σωτήρες") και με διάφορους τρόπους προσπαθούν και ανακουφίζουν τους οικονομικά ασθενέστερους της ομάδας (πχ κάποιος είναι ανασφάλιστος και δεν έχει λεφτά να αγοράσει ινσουλίνη από την οποία εξαρτάται η ζωή του, και του προσφέρει κάποιος από τους υπόλοιπους). Βρίσκω σε αυτό, πολύ καθαρή πρόθεση, υπάρχει αλληλοσεβασμός, διακριτικότητα, εχεμύθεια, και έλλειψη άλλου είδους κινήτρων.

Ξανακαλησπέρα!

Υγ: "Και σού κάνει μετά καπάκι και μια βραδιά ποίησης και βαθειάς κουλτούρας ..και σου διαβάζει στίχους για το πώς είδε στον ύπνο του τη Σούλα...και αλλα τέτοια επαναστατικά .."
Δεν κατάλαβα δηλαδή... Επειδή γουστάρω να γράφω κανέναν στίχο για το πώς είδα την Άγκελα στον ύπνο μου (αυτό το παθαίνω άμα φάω πολύ σκόρδο αποβραδίς...), δεν έχω το δικαίωμα να είμαι φιλάνθρωπος και να πιστεύω στην αλληλεγγύη....???!! χαχαχαχα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μα δεν μιλάω για συγκεκριμένο ψηφοφόρο
Με το που θα πεί κάτι ο Σύριζα αρχίζουν να γράφουν όλοι μαζί..
Εβηξε ο Σύριζα?? Όλοι τους βήχουν..
Ε μη μου πείς ότι το κάνουν απ την καλή τους την καρδιά..
...βοηθούν βέβαια ανθρώπους... Ναι.. αλλά... βρίζουν και του γέρους που παίρνουν φαγητό απ τους Χρυσαυγήτες


Θα το δεχόμουν και θα ήμουν μαζί τους χωρίς κουβέντα ..
αν μαζί με τη βοήθεια , την αλληλεγγύη, τα κοινωνικά μπακάλικα και ιατρεία έκαναν και κάτι άλλο ώστε να μην χρειάζονται όλα αυτά..
Συν Αθηνά και χείρα κίνει που λέει και μια παλιά κινέζικη παροιμία :P
H μόνη χείρα που βλέπω όμως να κινείται είναι οι μούντζες στο σύνταγμα
και μια χείρα να ανυπομονεί για το πότε θα γίνουν εκλογές..να πάει να ψηφίσει.. ( απάντηση μου σε σχόλιο που μου έκαναν στο f/b που μου έλεγαν περίπου ότι μου λές κι εσύ..)

Και ύστερα όλοι μαζί...ξανακάνουν ακόμα μια ποιητική βραδιά...:P
Καληνύχτα!!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Με την ελπίδα να...συνεννοηθούμε επιτέλους, σου ξαναλέω πως η εξαίρεσή μου δεν έχει να κάνει με ψηφοφόρους του σύριζα, ή κάποιου άλλου, αλλά με ανθρώπους που κάνουν ό,τι κάνουν όχι ως ψηφοφόροι, και χωρίς ποτέ να αναφέρουν κόμματα και τέτοια (άσχετα αν, όπως όλοι, κάπου θα ψηφίζουν κι αυτοί). Και αυτοί βέβαια δεν έχουν την δύναμη να κάνουν τόσα, ώστε να μην χρειαζόταν ποτέ αυτή η βοήθεια(αυτοί που έχουν τέτοια δύναμη έχουν τα φράγκα βγαλμένα όξω, και μερικοί από αυτούς κάνουν επίδειξη "φιλανθρωπίας"). Η μόνη δύναμη που έχουν αυτοί που λέω εγώ, είναι να μπορούν να προσφέρουν κάτι από αυτό που εκείνοι έστω και δύσκολα έχουν, σε αυτούς που δεν μπορούν να το έχουν καθόλου. Βέβαια δεν είναι απαραίτητο να τους αναγνωρίσει κάποιος με το ζόρι πως κάνουν κοινωνικό έργο, και δεν είναι και στις επιδιώξεις τους να πείσουν, ούτε ισχυρίζονται ποτέ πως κάνουν κάτι τέτοιο. Δεν ασχολούνται καν. Γι αυτό και τους παραδέχομαι.
Και δεν κάνουν και...ποιητικές βραδιές...!χαχα!
Καληνύχτα!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν θα συνεννοηθούμε σου λέω!!!!
Γιατί για άλλους λές εσύ και άλλους εγώ!!
Εγώ μιλάω Γ Ι Α Τ Ο Υ Σ Σ Υ Ρ Ι Ζ Α Ι Ο Υ Σ!!!!
Ξέρεις..αυτούς που ..γράφουν και "ποιήματα" ..
πως να σου δώσω να καταλάβεις..?? Α!
Για το κουλτούρ - ασκέρ!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο άνεργος που δεν έχει να ταίσει τα παιδιά του και του κόβουν το ρεύμα δεν θα κάτσει να ασχοληθεί με την πάλη των τάξεων που όπως λένε ακόμη κάποιοι( παραμένει ιστορικά αδικαίωτη ενώ η διεθνής καπιταλιστική μεθοδολογία, σαμποτάρει την πρωτοβουλία της κολχόζνικης ιδιοκτησίας με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας σεχταρισμός που αποπροσανατολίζει τις μάζες και τις αφήνει σε ένα τέλμα ιδεολογικής σύγχυσης με ανεπανόρθωτες συνέπειες, ανεπανόρθωτες συνέπειες επαναλαμβάνω, στην ανάπτυξη του κινήματος της εργατικής τάξης και της αποδέσμευσής της από τα ιμπεριαλιστικά δεσμά)και μετά μας καλούν και σε μια αγωνιστική ποδηλατοδρομία..ναι* είναι που δεν έχουν σοκαριστεί ακόμη πιστεύω.*παθαίνω αμηχανία δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω,αλλά αυτοί είναι οι συμπολίτες μας.Χρειάστηκαν 3 μνημόνια και 3 χρόνια κατηφόρας για να κάνουν το πρώτο κάλεσμα κοινωνικής αλληλεγγύης.

Το κουλτούρ - ασκέρ!ωραία έκφραση,έγραψες,και θα μείνει!!
Σονόρα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ούτε να κλάψω μου έρχεται Σονόρα μου ούτε να γελάσω..παρά μόνο γίνομαι έξαλλη σε σημείο να με περνάνε για σκληρό άνθρωπο και αδιάφορο στον πόνο του άλλου..
Δεν μπορώ να το βουλώσω κι όλας..ούτε να τους δώσω να καταλάβουν τι θέλω να πώ....

Σου εύχομαι να περάσεις όσο γίνεται πιο όμορφα μαζί μ αυτούς που αγαπάς..

Υ.Γ Ναι !! μερικές φορές απ την κακία μου γράφω και κανά καλό ! :P

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Δεν θα συνεννοηθούμε σου λέω!!!!
Γιατί για άλλους λές εσύ και άλλους εγώ!!"
Μωρέ για τους ίδιους λέμε (εγώ βέβαια περιλαμβάνω όλους τους δήθεν).
Η εξαίρεσή μου, μόνο, λέει για άλλους.
Εντάξει όμως, δεν έχω παράπονο...
Ούτε 20 σχόλια δεν μας πήρε για να συνεννοηθούμε....!!
Χρόνια πολλά!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χαχαχαχα!!( Για θυμήσου στο τραγούδι του Θηβαίου πόσα σεντόνια απλώθηκαν )
Πολύ μας γουστάρω!!
Χρόνια πολλά Σάτιρε!!