29/12/12

Προφητείες...(καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή)

 Στο τσάκ πρίν το τέλος..
Του 2012 βρε...όχι του κόσμου..


 Προφητεία  1
( λέμε τώρα ..επάγγελμα είναι )

Κούριερ
Εχέμυθος
Γρήγορος
Σοβαρός
Οικονομικός
Αναλαμβάνει να φέρει τις λίστες στην πόρτα σας .. ( υπηρεσία πόρτα πόρτα )
και να τις ξαναπάρει μετά τη διεκπεραίωση διαγραφής, πλαστογραφίας ονομάτων που σας ενδιαφέρουν..

ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛ(τ) ΙΑ

_____________________________
Προφητεία  2

Απορία ξανθιάς...
ρε ρεμάλια... μπάς και θέλετε να αλλάξουμε το σύνταγμα??
Ελαία η προφήτης..

_____________________________
Προφητεία  3

 Ωχ....
Οι Αβορίγινες καταγράφουν σημάδια κλιματικής αλλαγής
Και καλά...αλλά το κάνουν με την βοήθεια επιστημόνων..!!!!!

Οι Μάγιας πέθαναν ..Ζήτω οι Αβορίγινες!!!!

______________________________

4 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Τι τις θες τις λίστες εσύ; Μπορεί ο κούριερ μέχρι να τις φέρει να τις αλλοιώσει. Κι οι Μάγιας να δω πως θα σε αντικρύσουν που βγήκαν ψεύτες και κομπογιαννίτες. Ωραίες προφητείες μας αράδιασαν.
Αλλά μωρέ θα σωθεί η Ελλάδα; Παναθεμά την όπως την καταντήσαμε.
Να είχαμε τουλάχιστον πιο πολλές φυλακές! Και να με έβαζαν δήμιο!
Καληνυχτίζω!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μα Στρατή...Ο κούριερ θα είμαι εγώ !!!
Προσφέρομαι για δουλειά στα λαμόγια!!!
( Ποτέ δεν θ αλλοιώσω τις τιμημένες λίστες...)
Οι Μάγιας μπορεί να βγήκαν ψεύτες ..αλλά εγώ το καταγλέντησα ..Ξέρεις πόσες γριές φοβέρισα??
........................................
Η Ελλάδα ε?? Αν θα σωθεί.....
Όχι βέβαια ..Βλέπεις κανέναν τριγύρω μας που να θέλει να τη σώσει??

Τι καληνύχτα παιδί μου?????????
Τόσο νωρίς ούτε εγώ δεν πάω για ύπνο!!!!!!

( Μιλάς για τη μαμά Ελλάδα απ την άλλη?? Όμορφο! )

Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις..

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Προφητείες...
Υπάρχουν οι επαγγελματίες και οι... ερασιτέχνες προφήτες... Οι ερασιτέχνες κάνουν πατάτες, και οι προφέσιοναλ κερδίζουν παπάδες...
(Γενικώς μιλάω, για το επάγγελμα).
Αν αποφασίσεις να ασχοληθείς με το σπορ, στην αρχή θα κάνεις τις...πατάτες σου.! Επιμονή είναι αυτό που χρειάζεται..!
Αν δεν τα ξαναπούμε, καλή πρωτοχρονιά!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Με το σπορ ασχολούμαι απ τα γεννοφάσκια μου..οπότε πέρασα τον καιρό της πατάτας..
Μικρή με φωνάζανε αγγελοπαρμένη και η γιαγιά μου με ξόρκιζε κιόλας γιατί δεν τολμούσε να κρύψει τίποτα και να μην το βρω..
Έχω κάνει "ζημιές" εγώ! ! !
Τα προσόντα μου είναι προσόντα επαγγελματία..αλλά ακολουθώ το επάγγελμα του τζόγου..
Βάζεις λοιπόν ένα στοίχημα ότι θα τα ξαναπούμε αμέσως ..σε λίγα λεπτά??????
:P :P