21/4/13

Αλλο ζεϊμπέκικος..άλλο ζεβζέκικος




Ο ζεϊμπέκικος λοιπόν είναι χορός αντρίκειος πάει και τελείωσε...
Μπορώ να κρεμάσω το τσιγάρο στο στόμα μου.. ( όπως στο αβαταρ μου π.χ. )
Να πάρω το μυστήριο ύφος τύπου κάνε στην μπάντα να περάσω
να μου βαράνε παλαμάκια γονυπετείς οι "μάγκες" ( που στην περίπτωση αυτή δεν είναι και τόσο μάγκες ) αλλά το μόνο που κάνω είναι να γίνομαι καραγκιόζης...
Ο ζεϊμπέκικος λοιπόν είναι χορός αντρίκειος το ξεκαθαρίσαμε ..
Αυτό που δεν έχει ξεκαθαριστεί είναι τι θα πεί αντρίκειος..
Και τι θα πεί άντρας ..
Πολλοί μπερδεύουν την μαγκιά ,  την λαϊκότητα με κάτι αισχρό ..
Αυτό που ακριβώς είναι οι ίδιοι...
Έχουν την εντύπωση πως ο άντρας ο λαϊκός.. δεν του κόβει..είναι χοντροκομμένος στους τρόπους του, ένα παρ ολίγον ζώο με λίγα λόγια..
Έχω συναντήσει μάγκες και λαϊκούς άντρες που οι λεγόμενοι κοσμοπολίτες δεν τους φτάνουν ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι..
Αυτοί οι άντρες με τα ροζιασμένα χέρια , με τη ροζιασμένη καρδιά έχουν τα μεγαλύτερα αισθήματα ..μόνο που δεν τα διαλαλούν ...
Κλαίνε..πονάνε .. μόνοι τους ..
Και χορεύουν μόνοι τους ...
Γιατί για τέτοιους είναι ο ζεϊμπέκικος...
Είναι η συνομιλία τους πρόσωπο με πρόσωπο με τη ζωή και τον θάνατο..
Όλοι οι υπόλοιποι, όσο καλά κι αν τον χορεύουν δεν διαφέρουν απ τους χοροπηδηχτούληδες των σχολών χορού...

(απ το βιβλίο: Ανήθικες Ηθικές )

ΣΣ. Εχουν γραφτεί διαμάντια στο διαδίκτυο για το θέμα
Και αν τόλμησα να γράψω κάτι κι εγώ απ τη μεριά της γυναίκας ..
είναι γιατί πιστεύω πως αυτή είναι θύμα των παραπάνω πηδηχτούληδων και της νοοτροπίας που κουβαλάνε.. ( ξέρω τι θα μου πείτε και για τις γυναίκες...όμως σε άλλο πόστ..εδώ λέμε για άντρες..)
Νοοτροπία και χορός λοιπόν ??
Νοοτροπία και τραγούδι??

Ναι..Γιατί όχι??

Δεν υπάρχουν σχόλια: