31/10/13

Τω Σωτηρίω έτι 1981

(Ξανά ..γιατί δεν ξεχνώ
και
ούτε θα  αφήσω να  σε ξεχάσουν..)



Μέρες του Οκτώβρη του 81
σκίζω τα χαρτιά μου και πετώ την πένα
άρχισε η πορεία

Έκλεισε τα μάτια της η Ιστορία
τους ιθαγενείς τους έπιασε υστερία
Έμβλημα ζιβάγκο

Τα φτυσαν κι οι μάγκες
κλείστηκαν στις κόβες
στείρες αναλύσεις η αμφιβολία τους
κι ο λαός στα τρία τους..

Έπιασε τα πόστα η κουτσή Μαρία
φτιάχνει η Πατρίδα μια καινούργια κάστα
τζίφος... χέστα κι άστα.
Ξεπουλάνε σαν στόκ
Όσα πίστευα για σένα
κι όσα μου χαν ειπωμένα
Ξεπουλάνε σαν στόκ..

Στο κορμί μου τα σημα΄δια
απ τα φονικά σου χάδια
Που σαν μείνεις στην γωνία
κλαις για την Ελευθερία
Ξεπουλιέσαι σαν στόκ

Του Αλέξανδρου τη βία
μου τη δίδαξες θρησκεία
Μα της Κύπρου η Προδοσία
δεν υπάρχει στα βιβλία..
Ξεπουλιέμαι σαν στόκ
 
 

2 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Μέρες του Οκτώβρη λες να ξανάρχονται..??!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Γιατί όχι???
Νοιώθουμε την ανάγκη να χειροκροτήσουμε και πάλι, ημερες δόξας!

Έχουμε χειροκροτήσει τόσο στη ζωή μας που μας έγινε συνήθεια..τόσο που ο θάνατος θα μας υποκλιθεί κολακευμένος όταν μας συναντήσει

(Καλά...έγραψα πάλι... μου δίνω τα σέβη μου και μου βάζω και like !! )
:P :P :P